וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר במניית רדקום בבורסה של תל אביב יופסק החל מיום שני הקרוב - על פי בקשת החברה

שמואל שוסטר

25.6.2009 / 15:55

במהלך 12 החודשים האחרונים צנחה מניית החברה ב-82%; המחיקה בפועל תתקיים ב-1 ליוני 2009



בתחילת השבוע הבא, ביום שני, ה-26 ליוני, יופסק המסחר במניית , בבורסה של תל-אביב. המסחר יופסק לבקשתה של החברה והמחיקה בפועל של המניה מהרישום בתל אביב יתבצע ב-1 ליולי 2009.



במארס האחרון הגישה רדקום, המפתחת ציוד לניטור רשתות הסלולר, בקשה להפסיק את המסחר במניה בבורסה של תל אביב. על פי כללי הבורסה. נפח מסחר נמוך והעובדה כי מרבית המסחר במנייה מתנהל בבורסת נאסד"ק בארה"ב הביאו את החברה להחלטה כי היא אינה מקבלת יתרון משמעותי מהמסחר הכפול.



רדקום, החליטה לפני כשנתיים על שינוי אסטרטגי במודל העסקי. ההחלטה התקבלה לאחר שהחברה חוותה נפילה במכירות והפסדים כבדים, מה שהביא לארגון מחדש במבנה המכירות,והחלפת ערוצי ההפצה של החברה. במסגרת הארגון מחדש, החליטה החברה לרכז את פעילות מחוץ לארה"ב תוך מתן דגש על השווקים של מזרח אירופה, אסיה ודרום אמריקה.



השנה שחלפה לא הייתה קלה עבור רדקום, יצרנית הציוד לניתור רשתות סלולר מרמת החייל. במהלך 12 החודשים האחרונים צנחה מניית החברה ב-82% והיא נסחרת כעת במחיר של 40 סנט בלבד - נמוך מהרף המינימלי למסחר בנאסד"ק.



החברה סיימה את הרבעון עם הכנסות של 2 מיליון דולר בלבד ברבעון הראשון, לעומת הכנסות של 4.5 מיליון דולר ברבעון המקביל - ירידה של 55.6%. בשורה התחתונה, רשמה רדקום הפסד נקי של 1.5 מיליון דולר או 30 סנט למניה ביחס להפסד נקי של 855 אלף דולר או 18 סנט למניה ברבעון המקביל. בניכוי הוצאות בגין אופציות, עמד ההפסד הנקי של רדקום ברבעון הרביעי על 1.4 מיליון דולר או 28 סנט למניה בהשוואה להפסד נקי של 700 אלף דולר או 17 סנטים למניה ברבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully