וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת השכרת הרכב הרץ צופה רווח רבעוני ושנתי גבוה מהתחזיות; המניה מזנקת ב-9% בוול סטריט

סוכנויות הידיעות

25.6.2009 / 18:20

החברה שבה לספק תחזיות בעקבות התייצבות בשוקי השכרת הרכב בארה"ב ואירופה



מניית הרץ (סימול htz) מזנקת ב-9% במסחר בוול סטריט לאחר שחברת השכרת הרכב השנייה בגודלה בארה"ב העריכה כי תרשום רווח גבוה מתחזיות האנליסטים ברבעון השני ובשנת 2009 כולה.



הרץ, אשר הפסיקה לספק תחזיות רווח מוקדם יותר השנה עקב המשבר הכלכלי, צופה לרשום ברבעון השני רווח של 9-10 סנט למניה - מעל לתחזיות האנליסטים לרווח של 2 סנט למניה. בשני הרבעונים הקודמים רשמה החברה הפסד רבעוני. בשורה העליונה צופה החברה לרשום הכנסות רבעוניות של 1.7-1.75 מיליארד דולר, לעומת תחזיות האנליסטים להכנסות של 1.89 מיליארד דולר.



בשנת 2009 כולה, צופה הרץ לרשום רווח של 12-15 סנט למניה, לעומת תחזיות האנליסטים להפסד שנתי של 21 סנט למניה החברה צופה הכנסות שנתיות של 6.7-7 מיליארד דולר, לעומת תחזיות האנליסטים להכנסות של 7.35 מיליארד דולר.



החברה ציינה כי החליטה לחזור לספק תחזיות רווח לאחר שהחלה להירשם התייצבות בביקוש להשכרת רכב בארה"ב ובאירופה. "הביקוש להשכרת רכב התייצב בארה"ב ובאירופה, ואנו עדים להזמנות גבוהות מהצפוי לעונת הקיץ", אמר מנכ"ל ויו"ר הרץ, מרק פריסורה. כמו כן, העריך פריסורה כי לפשיטות הרגל של יצרניות הרכב האמריקאיות ג'נרל מוטורס וקרייזלר לא צפויה השפעה פיננסית משמעותית בטווח הארוך על עסקי הרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully