וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשב הכללי של מדינת ניו יורק: השקעה בחברות ישראליות תניב תשואה גבוהה בשנתיים הקרובות

שרון שפורר

25.6.2009 / 22:19

ויליאם תומפסון, האחראי גם על קרנות הפנסיה במדינה: קרנות הפנסיה של ניו יורק מסתכלות על ישראל



"קרנות הפנסיה של ניו יורק מסתכלות עכשיו על ישראל. הכלכלה הישראלית חזקה מהרבה כלכלות אחרות בעולם ומה שראיתי בביקור האחרון שלי בישראל בחודש מאי זה הזדמנויות רבות לתשואה גבוהה". כך אמר החשב הכללי של מדינת ניו יורק, ויליאם תומפסון, בוועידת themarker שמתקיימת בספרית הציבורית בניו יורק.



תומפסון, שבמסגרת תפקידו אחראי גם על קרנות הפנסיה הגדולות של ניו יורק, סיפר כי מאז כניסתו לתפקיד דאגו בקרנות הפנסיה לגוון את הפורטפוליו של ההשקעות כך ש-20% מהחשיפה תהיה בינלאומית, וחלקה גם בשווקים המתעוררים.



תומפסון סיפר כי קרנות הפנסיה מושקעות נכון להיום בכ-50 חברות ישראליות בהיקף של כ-1.7 מיליארד דולר. בוועידה הוא רמז על כך שבכוונת קרנות הפנסיה להרחיב השקעות בישראל, ואמר כי ההתרשם מהכלכלה החזקה ומהיציבות והגמישות של הבנקים הישראליים. לדבריו, ההתמודדות של ישראל עם המשבר ממקמת אותה כמי שיכולה להרחיב השקעות ולהניב תשואת יתר על מדינות אחרות בעולם.



תומפסון התייחס למשברים בשוקי ההון בעולם בעשרות השנים האחרונות ואמר כי התעשייה הפיננסית תמיד ידעה להמציא עצמה מחדש, והוא מאמין שזה יקרה גם הפעם: "תמיד היה לי אמון שוול סטריט עוד תחזור לעצמה, למרות שלא יהיו בה שמות כמו ליהמן ברדרס או בר סנרטנס. התעשייה תמשיך להתפתח כל עוד נמשיך להקפיד על חדשנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully