וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספר שיא של 16.4 מיליון גולשים ביקרו באתר יאהו ניוז אתמול בעקבות מותו של מייקל ג'קסון

סוכנויות הידיעות

27.6.2009 / 19:30

העומס באתר גוגל ניוז היה גדול כל כך עד כי המערכת הניחה כי היא תחת מתקפת האקרים



ענקיות האינטרנט גוגל ויאהו דיווחו היום כי מספר שיא של גולשים ביקר במנועי החיפוש ובאתרי החדשות שלהן אתמול, בעקבות מותו של הזמר מייקל ג'קסון, בשל הסקרנות למידע נוסף על מותו הפתאומי של מלך הפופ.



באתר יאהו ניוז גלשו אתמול 16.4 מיליון איש, מספר ששבר את השיא שנרשם בנובמבר, בימים שלאחר בחירתו של ברק אובמה לנשיא ארה"ב – 15.1 מיליון גולשים. הכותרת "מייקל ג'קסון הובהל לבית החולים", שהוצבה בראש דף הבית של יאהו ניוז, היתה הקישור שזכה למספר הרב ביותר של כניסות בהיסטוריה של האתר.



באתר גוגל ניוז היה עומס המבקרים רב כל כך, עד כי המערכת הניחה כי היא נמצאת תחת מתקפת האקרים. "לא משנה מה הרקע ממנו באתם או דעתכם האישית עליו, לא ניתן להכחיש את ההתעניינות העולמית שמעורר מלך הפופ", אמר ר. ג'יי פיטמן, ראש חטיבת ניהול מוצרים בגוגל.



גם ברשתות החברתיות נרעשו לשמע הידיעה על מותו של ג'קסון. מספר עדכוני הסטטוסים של משתמשי פייסבוק שילש עצמו בשעה בה החלו לזרום הדיווחים על מות הזמר, על פי דובר החברה.



ג'קסון בן ה-50 הובהל ביום חמישי בצהריים, לפי שעון קליפורניה, לבית חולים בלוס אנג'לס, לאחר שנמצא חסר הכרה בביתו. זמן קצר לאחר שהגיע לבית החולים נקבע מותו, כשעל פי ההערכות הגורם למותו היה דום לב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully