וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק אגוד: הריביות הנמוכות במדינות רבות בעולם תומכות בעליות בשווקים בטווח הבינוני-ארוך

TheMarker

28.6.2009 / 10:21

לגבי הטווח הקצר, האנליסטים מצפים להמשך תיקון כלפי מטה בשווקים וממליצים להיות זהירים ולהשקיע כ-10% באפיק הסולידי ו-25% בספקולטיבי



הריביות הנמוכות במדינות רבות בעולם תומכות בעליות בשווקים בטווח הבינוני-ארוך, אומרים בבנק אגוד. לגבי הטווח הקצר, האנליסטים מצפים להמשך תיקון כלפי מטה בשווקים ולכן ממליצים להיות זהירים ולהשקיע כ-10% באפיק הסולידי ו-25% בספקולטיבי. "אנו ממשיכים להעדיף סקטורים דפנסיביים, כמו מניות large cap, מניות עם תשואות דיבידנד גבוהות בסקטורים כגון בריאות, מזון ומוצרי צריכה וטלקום", אומרים הכלכלנים.



בבנק אגוד טוענים כי חלק קטן מהתיק, עד 5%, ניתן להקצות לסחורות, כמו הזהב שמתנהג בקורלציה הפוכה לשוקי המניות. סחורות בכלל נמצאות בקורולציה נמוכה כך שהן מסייעות בפיזור התיק. בנוסף האנליסטים ממליצים ללקוחות ספקולטיביים חשיפה לסקטור הטכנולוגיה, בעיקר לחברות עם שווי שוק גבוה ותזרים מזומנים חופשי יציב.



בשוק המקומי, האנליסטים בבנק אגוד ממליצים לאסוף בזהירות מניות סלקטיביות הנסחרות בפער משמעותי על השוק, על פי רשימה מומלצת של הבנק. כאשר מניות כמו אורמת תעשיות, מטריקס ואלביט מערכות, ממשיכות להוות הזדמנות קנייה.



על רקע נתוני המאקרו החלשים בארה"ב והצפי להמשך חולשתה של הכלכלה האמריקאית, האנליסטים בבנק אגוד מעריכים שבטווח הקצר נמשיך לראות את הדולר נסחר מול השקל בין 3.887 שקל ל-4 שקל. נקודת התמיכה היא ב-3.932 שקל לדולר, ועוד אחת ב-3.916 שקל. נקודת ההתנגדות הקרובה היא ב-3.965 שקל לדולר, ואחריה ב-4 שקל.



האירו היה במהלך החודש האחרון בשיא יחסית לשערים מתחילת השנה, וירד ממנו אך קבע נקודת תמיכה ב-1.3775. רמת ההתנגדות הבאה היא ב-1.40-1.41 דולר לאירו. נקודת התמיכה היא ב-1.3775 דולר לאירו.



למשקיעים פרטיים האנליסטים ממליצים על נתח של 10% משווי התיק באפיק המט"חי, בתמהיל בין המטבעות: כ-25% בדולר, כ-25% באירו, כ-25% בין היפני וכ-25% בדולר ניו-זילנדי, דולר אוסטרלי, דולר קנדי ופרנק שוויצרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully