וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגולטור ביפן אסר על סיטי לפרסם את חטיבת הבנקאות הקמעונית ביפן למשך חודש

ניו יורק טיימס

28.6.2009 / 10:56

האיסור הוא עונש על כך שהחטיבה הפרה הנחיות הרגולטור, ולא פיקחה בצורה נאותה אחר עסקות מפוקפקות



הרגולטור ביפן הורה על בנק סיטי (לשעבר סיטיגרופ) לדחות את הפרסום ופעילויות קידום המכירות של חטיבת הבנקאות הקמעונית ביפן לחודש, לאחר שהחטיבה הפרה הנחיות ולא פיקחה בצורה נאותה אחר עסקות מפוקפקות.



הרשות לשירותים הפיננסיים ביפן הודיעה כי החטיבה, סיטיבנק ג'פאן, "לא הודיעה על עסקות מפוקפקות, ובכללן הלבנת הון". הרגולטור ציין כי לבנק יש בעיות בסיסיות בהתאמה להנחיות הרגולטור ובמערכת הפיקוח.



"סיטיגרופ ג'פאן לא זיהה בצורה נאותה סדרה של בעיות, והיעילות של מערכת הבקרה הפנימית אינה אופטימאלית", כך לפי הודעת הרגולטור ביפן.



משמעות ההשהייה, אשר תתחיל ב-15 ביולי ותימשך חודש, שלסיטיבנק ג'פאן אסור יהיה לפרסם את עצמה, למשוך לקוחות, או להשתמש באמצעים פומביים בנוגע לחטיבת הבנקאות הקמעונית. "ההשהייה לא מונעת מלקוחות שרוצים להתחיל להשתמש בשירותי הבנק מלעשות זאת", הבהירה סיטיבנק ג'פאן בהודעת התנצלות שפרסמה והוסיפה: "ההנחיה אינה פוגעת ביכולת הבנק להעניק שירותי בנקאות תאגידית".



בשנת 2004 הזהירה הרשות לשירותים פיננסים ביפן את סיטיבנק ג'פאן, והשהתה פעילויות מסוימות של החטיבה במשך שנה. התוכנית לשיפור פעילויות הבנק שאימצה סיטיבנק ג'פאן לא תאמה את דרישות הרשות.



סיטיבנק ג'פאן לא השתמשה במאגר מידע מעודכן כדי לסנן ולהתריע על עסקות מפוקפקות במשך 5 שנים, לפי הרשות שהוסיפה ואמרה כי מנהלי החטיבה "לא מבינים את הכללים המיושמים ביפן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully