וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשקיעים אמרו לא לזוהר זיסאפל: הצעת הרכש ל-5% ממניות רדוויז'ן נכשלה

ניר צליק

28.6.2009 / 11:34

זיסאפל ביקש לרכוש מניות רדוויז'ן תמורת 7.7 דולרים למניה - נמוך ב-2.2% ממחיר המניה בשוק הפתוח



המשקיעים אומרים לא לזוהר זיסאפל, יו"ר . הצעת הרכש של זיסאפל ל-5% ממניות רדוויז'ן תמורת 7.7 דולרים למניה, מחיר שהיה נמוך ב-2.2% ממחיר המניה בשוק הפתוח יום לפני הגשת ההצעה, נכשלה. זאת, מאחר שרק בעלי 0.9% ממניות החברה נענו להצעתו של יו"ר רדוויז'ן, זיסאפל, והצעת הרכש הותנתה בכך שבעלי 5% ממניות החברה ייענו להצעתו.



ב-30 לאפריל הגיש זיסאפל הצעה לרכישת 5% ממניות החברה תמורת 6.3 דולרים למניה, מחיר שהיה נמוך ב-11% ממחיר המניה בשוק הפתוח באותו זמן. חודש לאחר מכן, העלה זיסאפל את הצעת הרכש ל-7.7 דולרים למניה, אך גם זו לא נענתה על ידי המשקיעים מאחר שהמחיר היה נמוך ב-2.2% ממחירה של המניה בשוק הפתוח.



הצעת הרכש עוררה תהיות בשוק בשל העובדה כי זיסאפל העריך למעשה את מחיר המניה של רדוויז'ן במחיר הנמוך ממחיר השוק. זיסאפל הגיש את הצעת הרכש המיוחדת מאחר שהוא הגיע לאחזקה של 24.9% במניות החברה. על פי חוק החברות, כדי לעבור אחזקה של 25%, יש להגיש הצעת רכש מיוחדת ללפחות 5% ממניות החברה, כפי שעשה.



רדוויז'ן, המתמחה בפיתוח ובשיווק מערכות לשיחת ועידה בווידיאו על גבי האינטרנט, סיכמה את הרבעון הראשון עם הכנסות של 18.3 מיליון דולר, ירידה של 8.2% לעומת הרבעון המקביל בו עמדו ההכנסות על 19.6 מיליון דולר, ומתחת לתחזיותיה ולתחזיות השוק להכנסות של 19 מיליון דולר.



בשורה התחתונה, ההפסד הנקי של החברה הסתכם ב-800 אלף דולר או 4 סנט למניה לעומת הפסד נקי של 3.1 מיליון דולר או 15 סנט למניה ברבעון המקביל, כאשר ציפיות החברה היו להפסד של כמיליון דולר או 5 סנט למניה.



בניכוי הוצאות בגין אופציות של 1.1 מיליון דולר על אופציות והפסדים בגין השקעות, עמד הרווח הנקי על 600 אלף דולר או 3 סנט למניה לעומת הפסד נקי של 1.8 מיליון דולר או 8 סנט למניה ברבעון המקביל, כאשר החברה והשוק ציפו לרווח של 2 סנט למניה.



מאז תחילת השנה, עלתה מניית רדוויז'ן ב-32.8% והיא נסחרת במחיר של 7.7 דולרים למניה, המשקף לחברה שווי של כ-151 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully