וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בוול סטריט: דו"ח התעסוקה וגזר הדין של מיידוף בשבוע מסחר מקוצר

נמרוד הלפרן

28.6.2009 / 12:17

מבול נתוני מקרו, בהם נתונים על מגזרי הייצור, הדיור והרכב, יפורסמו השבוע



המשקיעים בוול סטריט יעקבו במהלך שבוע המסחר המקוצר אחרי מבול נתוני מקרו כלכליים שיפורסמו בארה"ב, בהם דו"ח התעסוקה לחודש יוני ונתונים על מגזרי הייצור והדיור. במקביל ייערכו המשקיעים לקראת פתיחת עונת הדו"חות הכספיים הרבעוניים בעוד שבוע. תשומת הלב תהיה גם לגזר הדין של ברנרד מיידוף, המואשם בהונאת פונזי הגדולה בהיסטוריה, אשר צפוי להינתן ביום שני.



שבוע המסחר בוול סטריט יהיה מקוצר. ביום שישי לא יתקיים מסחר בארה"ב, לקראת סוף השבוע הארוך של יום העצמאות האמריקאי (ה-4 ביולי) אשר יצוין ביום שבת.



נתון המקרו המרכזי השבוע הוא דו"ח התעסוקה לחודש יוני, שיפורסם ביום חמישי בשל שבוע המסחר המקוצר. לפי התחזיות, שוק העבודה בארה"ב איבד 355 אלף משרות, ושיעור האבטלה עלה החודש ל-9.6% לעומת 9.4% בחודש מאי.



חזית המקרו בארה"ב תיפתח ביום שלישי, עם פרסום מדד מחירי הבתים בערים הגדולות בארה"ב של חברת סטנדרד אנד פור'ס (s&p) קייס-שילר לחודש אפריל, מדד ביטחון הצרכנים ליוני של חברת המחקר קונפרנס בורד, וכן מדד מנהלי הרכש של אזור שיקגו לחודש יוני.



ביום רביעי יפרסם מכון המחקר adp את נתוני הודעות הפיטורים למגזר הפרטי בארה"ב, לצד פרסום מדד מנהלי הרכש למגזר הייצור לחודש יוני של מכון המחקר ism, נתוני החוזים למכירות בתים לחודש מאי, נתוני הוצאות הבנייה לחודש מאי ונתוני מכירות הרכב לחודש יוני.



יום חמישי יביא עימו, כאמור, את דו"ח התעסוקה, כמו גם את נתוני ההזמנות מבתי חרושת לחודש מאי ונתוני תביעות האבטלה הראשונות השבועיים.



בנוסף לכך, המשקיעים צפויים לעקוב השבוע גם אחרי מכרזי הממשל בארה"ב למכירת אג"ח ממשלתיות בסך 97 מיליארד דולר, בימים שני ושלישי.







שניים מבכירי הבנק הפדרלי צפויים לנאום השבוע: נשיא הבנק הפדרלי של סנט לואיס, ג'יימס בולארד, ונשיא הבנק הפדרלי של קנזס סיטי, תומס הניג, עתידים לנאום ביום שלישי.



בית המשפט בניו יורק צפוי לתת ביום שני את גזר דינו של ברנרד מיידוף, המואשם בהונאת פונזי בהיקף של 65 מיליארד דולר. מיידוף צפוי לעונש מרבי של 150 שנות מאסר, אולם ביקש בשבוע שעבר לגזור עליו עונש מאסר של 12 שנים, בטענה כי עונש כזה יהווה למעשה עבורו מאסר עולם.



עונת הדו"חות בוול סטריט צפויה להיפתח בעוד שבוע, עם פרסום תוצאותיה הכספיות של יצרנית האלומיניום אלקואה, ב-7 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully