וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדסית ביו החזקות תשקיע כ-2.8 מיליון שקל בטולרקס כהאר, מדיקל ופרוטאב

פז וייסמן

28.6.2009 / 13:12

אופיר שחף, מנכ"ל הדסית: המימון נועד להאיץ את מסלול הפיתוח של החברות ולהכניסן לניסויים קליניים



הדסית, חברת בת של הדסית ביו החזקות, תשקיע כ-2.8 מיליון שקל ב-3 מתוך 9 חברות הפורטפוליו שלה: פרוטאב, טולרקס וכאהר מדיקל. החברות פעילות בתחום התרופות למחלות הפוגעות במערכת החיסונית של הגוף.



אופיר שחף, מנכ"ל הדסית ביו החזקות: "כחודשיים לאחר שהשלמנו גיוס של כ-18.5 מיליון שקל במסגרת הנפקה פרטית, אנו משקיעים כ-2.8 מיליון שקל ב-3 חברות פורטפוליו מובילות. המימון הנוכחי נועד להאיץ את מסלול הפיתוח של החברות, ולהכניסן בהקדם לניסויים קליניים.



טולרקס (tolarex), המבוססת על מחקריו של ד"ר דרור מבורך, מפתחת טיפול תרופתי למחלות אוטואימוניות ובעיקר למחלת שתל-מאחסן (graft vs. host disease). החברה נכנסת בימים אלו לניסוי קליני phase i/iia, ומגייסת חולים ראשונים עבור הניסוי.



ההשקעה של hbl נועדה לסייע לטולרקס במימון הניסוי, שמתוכנן להתבצע בשני מרכזים רפואיים בארץ, ולהימשך כ-9 חודשים. מטרת הניסוי הינה הערכת בטיחות הטיפול ובדיקת יעילות ראשונית של הטיפול בחולים. כפי שדווח בעבר, טולרקס מנהלת מגעים עם שותפים אסטרטגיים פוטנציאליים הממתינים לתוצאות הניסוי, על מנת להיכנס לשת"פ עם החברה.



כאהר מדיקל (kahr medical) מפתחת פלטפורמה לטיפול במחלות אוטואימוניות מבוססים פיתוח חלבונים. מטרת המימון הנוכחי הינה להשלים את תהליך הייצור ולקדם את החברה לעבר ניסוי קליני, שמתוכנן להתחיל בעוד כשנה. כיום יש לחברה את כל ה-ip הדרוש לפעילותה, כך שהיא יכולה להתקדם לקראת הניסוי.



חברת פרוטאב (protab), המבוססת על מחקריו של פרופ' יעקב נפרסטק, מפתחת טכנולוגיה המבוססת על נוגדן המפעיל מסלולים אנטי דלקתיים טבעיים בגוף. מטרת ההשקעה הינה השלמת הניסויים הפרה-קליניים לקראת ניסוי קליני, שמתוכנן להתחיל בעוד כשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully