וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפסגות מעניקים לגולף המלצת "קנייה" במחיר יעד של 28.9 שקל - כ-56% מעל מחיר המניה בשוק

נועה פרייס

28.6.2009 / 15:30

לפי האנליסטים, קיים פוטנציאל גבוה שהחברה תכה את התחזיות



בפסגות מתחילים לסקר את חברת בהמלצת "קנייה", במחיר יעד של 28.9 שקל - כ-56% מעל מחיר המניה בשוק. "הערכת השווי שלנו התבססה על הנחות שמרניות במיוחד, אשר התבטאו בשיעורי צמיחה ושולי רווח נמוכים, ולעומת זאת מחיר הון גבוה יחסית לאיתנותה הפיננסית של החברה", אומר טל שיריזלי, אנליסט בפסגות.



קיים פוטנציאל גבוה שהחברה תכה את התחזיות ששימשו כבסיס לעבודה, מעריך שיריזלי. בפסגות טוענים כי גם מכפילי הרווח של החברה תומכים בהמלצת ה"קנייה". "במסגרת אסטרטגיית הרחבת הפעילות העסקית, בוחנת גולף אפשרויות השקעה ברשתות הלבשה מקומיות והקמת שותפויות בתחום אופנת הבית במדינות מערב אירופה ואגן הים התיכון", מציין שיריזלי.



"להערכתנו, השילוב של אסטרטגיה עסקית המחפשת הזדמנויות רכישה או הקמת שותפויות, יכולות פיננסיות גבוהות ומאידך תנאי שוק בעייתיים המציבים תגי מחיר נמוכים למועמדות לרכישה, עשוי לזמן הזדמנויות אטרקטיביות לגולף ולתמוך בצמיחה וברווחיות ארוכת הטווח של החברה", אומר שיריזלי.



תוצאות הרבעון השני צפויות להצביע על נסיגה



עוד אומרים בפסגות, כי למרות פעילות בשוק תחרותי ורווי, יכולות פיננסיות והערכות למיצוי הפוטנציאל הקיים בשוק המקומי מצד המתחרות, הנהלת החברה נמנעה מלצאת להרפתקאות בשווקים זרים. ההנהלה המשיכה לפתח את הפעילות המקומית תוך כניסה לנישות פעילות חדשות, דוגמת אופנת הבית, קוסמטיקה וטואלטיקה, הנעלה וריהוט קל, תוך הגדלה עקבית של היקפי הפעילות ושיפור הרווחיות.



"לחברה מדיניות דיבידנד מוצהרת של חלוקת לפחות מחצית הרווחים השוטפים לשנת הפעילות. יתרת הנכסים הכספיים, כושר יצור המזומנים, הרווחיות, יתרת העודפים והאיתנות הפיננסית תומכים בהמשך מדיניות חלוקת דיבידנדים נדיבה", טוען שיריזלי. בפסגות צופים בשנת 2009 תשואת דיבידנד של 7%. זו התשואה המינימאלית, שכן החברה נוהגת לחלק למעלה מ-50% מהרווח.



בפסגות אומרים כי תוצאות הפעילות במהלך הרבעון השני וב-2009 בכלל, צפויות להצביע על נסיגה נוכח המשבר הכלכלי והחורף השחון שפגע במכירות הרבעון הראשון. שיריזלי מציין כי מחיר היעד לוקח בחשבון נסיגה זו וכי הוא מעריך שצמיחת הפעילות תתחדש במהלך 2010, על רקע שיפור בתנאי המאקרו ופתיחת חנויות חדשות, על פי תוכניות ההתרחבות של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully