וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקה בגובה 5 מיליון דולר לרדמאץ' במקסיקו - תקים פורטל לחיפוש עבודה עבור תאגיד התקשורת טלויסה

פז וייסמן

28.6.2009 / 16:30

החברה צפויה להמשיך בשיתוף פעולה עם טלויסה ביתר מדינות אמריקה הלטינית



חברת הסטארט אפ הישראלית רדמאץ' (redmatch) זכתה בחוזה במקסיקו במסגרתו הקימה את הפורטל לחיפוש עבודה templeo.com, עבור קבוצת המדיה טלויסה (televisa). החוזה עם טלויסה צפוי להכניס לחברה סכום של 5 מיליון דולר על פני תקופת זמן של שלוש שנים. כמו כן החברה צפויה להמשיך בשיתוף פעולה עם טלויסה ביתר מדינות אמריקה הלטינית. קבוצת טלויסה מפעילה כ-140 פורטלים במקסיקו, כמו כן היא מפעילה ערוצי טלוויזיה שונים והיא המפיקה הגדולה ביותר של טלנובלות. טלויסה נסחרת לפי שווי של 9.65 מיליארד דולר.



רדמאץ' היא חברה טכנולוגית המפתחת כלים למפגש בין מעסיקים המחפשים עובדים, ובין עובדים המחפשים עבודה. רדמאץ' ביצעה שינוי במודל העסקי שלה במהלך השנים, והיא אינה מבססת עוד את עיקר פעילותה על מכירת הטכנולוגיה, אלא פועלת לחתימת שותפויות אסטרטגיות עם קבוצות תקשורת גדולות. פרט לחוזה במקסיקו, החברה פעילה ב-12 מדינות באסיה: ביניהן הונג קונג, וייטנאם, אינדונזיה, סינגפור ותאילנד.



דניאל אבידור, מנכ"ל רדמאץ', אמר ל-themarker: "החברה מוכרת בכל העולם, ואת שנת 2008 סיימה עם הכנסות בגבוה של 5.5 מיליון דולר. אנחנו צופים כי תהיה קפיצה הכנסות עקב המצב הכלכלי בעולם. הסיבה לכך היא שממשלות מעוניינות להטמיע את הטכנולוגיה של רדמאץ', ולספק כלים לאנשים המחפשים עבודה. כיום אנחנו נמצאים במשא ומתן עם תשע ממשלות שונות בכדי לספק להם את המערכת. אני מקווה שבימים הקרובים כבר נחתום עם אחת ממדינות אירופה על שיתוף פעולה. במסגרת שיתוף הפעולה עם ממשלות נספק להם את מערכת ה-ats - applicant tracking system - אשר תאפשר לממשלה לבצע מעקב אחר הליכי הגיוס, ולראות האם הם זורמים, או שתהליך הגיוס נתקע. בישראל אנחנו נמצאים בשותפות עם וואלה ג'ובס, כמו כן אנחנו מפעילים את אתרי גיוס העובדים של טבע, eci וחברות נוספות".



רדמאץ' היתה בעבר בהליכים להנפקה בלונדון, אולם לבסוף ההליך לא יצא לפועל. אבידור מסביר את לביטול: "עצרתי את הליך ההנפקה בלונדון, למרות ההערכות הגבוהות. הסיבה לכך היא שבעותה עת חתמנו על עסקה גדולה בהודו, אשר ההכנסות ממנה חסכו מאיתנו את גיוס הכסף".



רדמאץ' הוקמה בשנת 2000 בידי דניאל אבידור, גל אלמוג ובריאן קופר, ומעסיקה כ-34 עובדים במשרדיה בראש העין. עוד ידוע כי החברה גייסה עד היום כ-8.2 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים, townnews ומקבוצת זיטלמן. בין המשקיעים הפרטיים בחברה נמנה אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully