וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועצת הרשות השנייה אישרה שני הפרקים הראשונים במכרז ערוץ 10

אופיר בר-זהר

28.6.2009 / 18:36

גורמים בענף מעריכים שאם יושג הסדר בין הערוץ לבין הרשויות לא יהיה צורך במכרז חדש



מועצת הרשות השנייה אישרה היום את שני הפרקים הראשונים במכרז ערוץ 10 החדש. גורמים בענף מעריכים שאם יושג הסדר בין הערוץ לבין הרשויות לא יהיה צורך במכרז חדש. במכרז החדש הניקוד צפוי להתבסס על נושא עיקרי אחד והוא "תשלום ביד" (תשלום סכום חד פעמי), אשר יופנה להפקות מקור, דרך קרנות ייעודיות המשקיעות בהפקות מקור. בנוסף יידרשו המתמודדים להציג לוח שידורים שיעמוד במה שנדרש בחוק וכן לבחור אנשים בעלי רקע, השכלה וניסיון מתאימים להפעלת ערוץ.



בפרקים שאושרו על ידי המועצה היום הוחלט כי יינתן ניקוד במכרז למציע אשר יתחייב לכלול בדירקטוריון שלו דירקטורים בלתי תלויים, שהם אנשי ציבור בעלי תואר שני לפחות בתחום מדעי הרוח או החברה ובעלי ניסיון אקדמי או מעשי של 7 שנים לפחות בתחומי התקשורת האלקטרונית או הכתובה. כמו כן הוחלט כי בעל מניות בערוץ 2, המחזיק לא יותר מ-20% בזכיין ערוץ 2 יהיה רשאי להחזיק מניות במציע במכרז ערוץ 10, ובלבד שאם יזכה במכרז ערוץ 10 ימכור בעל המניות את מניותיו בערוץ 2 בתוך 30 יום מיום שקיבל את ההודעה על הזכייה. המועצה הודיעה כי תמשיך לדון בפרקים הבאים במכרז בישיבתה הקרובה.



כזכור, זיכיונו של ערוץ 10 עתיד לפוג בפברואר 2010, כאשר טרם פורסם מכרז למפעיל חדש. חובותיו של הערוץ מסתכמים ביותר מ-100 מיליון שקל, זאת לפי בדיקת ועדת תורג'מן שבחנה את עמידת הערות במחויבויותיו. בתקופה האחרונה הנושא מצוי בדיונים ברשות השנייה ומשרדי התקשורת והאוצר, כאשר לא ברור אם יושג פתרון.



מערוץ 10 טרם נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully