וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמרים מפורסמים להשכרה: ג'ורג' מייקל הרוויח 3.2 מיליון ליש"ט מהופעות פרטיות, בין השנים 2008-2006

סוכנויות הידיעות

28.6.2009 / 19:31

ההופעה הראשונה היתה עבור האוליגרך הרוסי מיכאיל פוטאנין, ששילם כ-1.7 מיליון ליש"ט



הזמרים הגדולים בעולם התחילו את דרכם בשירה בחתונות, מסיבות פרטיות ואירועי בר מצווה. אך העיתון "טיימס" הבריטי דיווח כי לא מעט מהם עדיין עושים זאת, בעבור לא מעט כסף.



מוקדם יותר השנה, הזמר ג'ורג' מייקל רתח על פרסומים בעיתונות הבריטית שהוא השתכר בין השנים 2008-2006 בסכום של כ-48 מיליון ליש"ט עבור הופעותיו. מה שהרגיז את הזמר במיוחד היה פרסום הסכום 3.2 מיליון ליש"ט (5.28 מיליון דולר) משתי הופעות פרטיות שהעניק, תוך כדי סיבוב ההופעות שלו.



ההופעה הראשונה היתה עבור האוליגרך הרוסי מיכאיל פוטאנין, ששילם כ-1.7 מיליון ליש"ט עבור ההופעה שנערכה בערב השנה האזרחית החדשה של 2006. אייל הקמעונות הבריטי, פיליפ גרים, שילם 1.5 מיליון ליש"ט במארס 2007 להופעה פרטית של ג'ורג' מייקל, לכבוד יום הולדתו ה-55 שלו.



בעבור סכום צנוע של 6 מיליון דולר תוכלו גם אתם לרכוש לעצמכם הופעה פרטית של הרולינג סטונס, ממש כפי שעשה המיליארד האמריקאי, דיוויד בונרמן, בנובמבר 2002. בנובמבר 2005 שילם האוליגרך הרוסי, אנדריי מלניצ'נקו, 1.5 מיליון ליש"ט להופעה פרטית של כריסטינה אגילרה בחתונתו. שנתיים לאחר מכן שילם מלניצ'נקו מיליון ליש"ט בעבור הופעה של הזמרת ג'ניפר לופז, החביבה על אשתו.



המיליארדר האמריקאי, דיוויד ברוקס, פינק את בתו בנובמבר 2005 במסיבת בת המצווה שלה בשלל הופעות של אמנים מוכרים, בריינבןאו רום המפורסם בניו יורק. בין המופיעים היו אנשים מבוגרים יותר מברוקס עצמו: אירוסמית, דון הנלי, סטיבי ניקס, קני ג'י והראפר 50 סנט.



המיליארדר פיליפ גרין הוא שחקן מוביל בתעשיית ה"זמר מפורסם להשכרה", לפי ה"טיימס". הוא רכש הופעות פרטיות של לא פחות מאשר ג'ניפר לופז, רוד סטיוארט וטום ג'ונס בהזדמנויות שונות. עבור בר המצווה של בנו רכש הופעה של דסטיניז צ'יילד, ל-200 מהחברים הקרובים של הנער.



ובכל זאת, ישנם אמנים שאינם מוכנים לערוך הופעות פרטיות והודיעו כי יופיעו בפני קהל משלם בלבד. ביניהם אפשר למצוא את הזמרת טינה טרנר, את להקת u2 ואת להקת הבנים הבריטית טייק דאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully