וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאפיינס תספק לקבוצת בנקאות בינלאומית מערכות לניהול פוליסות ביטוח תמורת כ-4.4 מיליון שקל

ניר צליק

29.6.2009 / 13:30

המנכ"ל רוני על-דור: "אבן דרך משמעותית לסאפיינס"



, שבשליטת קבוצת , תספק מערכת לניהול פוליסות ביטוח משנה בהיקף של כ-4.4 מיליון שקל לחטיבת ביטוח המשנה של קבוצת בנקאות, ביטוח ופיננסיים בינלאומית. במסגרת ההתקשרות עם הקבוצה, תטמיע סאפיינס את מערכות ביטוח המשנה לניהול פורטפוליו ביטוחי המשנה של הקבוצה ותספק גישה לכלל החטיבות והמשתמשים בקבוצה.



רוני על-דור, מנכ"ל סאפיינס, אמר היום: "הסכם זה עם אחת מהקבוצות המובילות בעולם בתחום הבנקאות והפיננסיים מהווה אבן דרך משמעותית לסאפיינס. אנו שמחים להעמיק את הקשר שלנו עם הקבוצה, הפעם באמצעות אספקת פתרון ביטוח המשנה שלנו, שמציע יתרונות טכנולוגיים ועסקיים ברורים. הסכם זה עשוי להערכתנו לסלול את הדרך לעסקות נוספות למוצרי ה-insight לביטוח משנה, עם גורמים דומים מהתעשייה".



סאפיינס רשמה גידול של 1.9% בהכנסותיה ברבעון הראשון של 2009, שהסתכמו ב-10.7 מיליון דולר. זאת, בהשוואה להכנסות של 10.5 מיליון דולר ברבעון המקביל ובדומה להכנסותיה ברבעון הקודם. בשורה התחתונה, הסתכם הרווח הנקי בכ-1 מיליון דולר לעומת הפסד של כ-1.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. בניכוי הוצאות חד פעמיות והוצאות בגין אופציות, הסתכם הרווח הנקי בכ-1.2 מיליון דולר או 6 סנט למניה לעומת הפסד של כ-1.1 מיליון דולר או 5 סנט למניה ברבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully