וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר ארנה ברי מונתה ליו"ר הועד המנהל של האקדמית תל אביב יפו; צחי רודניק מונה למנכ"ל אימפקט

עידו סולומון

29.6.2009 / 15:42

בילי חסידים מונתה למנהלת פיתוח עסקי של מילניום ■ רפי גוזלן מונה לאסטרטג מאקרו בלידר שוקי הון ■ עמי פדרמן מונה ליו"ר אגודת הידידים של אוניברסיטת בן-גוריון ■ מינויים חדשים בסולתם מערכות: משה דיין - מנהל מפעל הנשק; גילי לייבוביץ - סמנכ"ל שי



ד"ר ארנה ברי מונתה ליו"ר הועד המנהל של האקדמית תל אביב יפו



ד"ר ארנה ברי מונתה ליו"ר הועד המנהל של המכללה האקדמית תל אביב יפו. היא תחליף בתפקיד את זהר זיסאפל, שכיהן בתפקיד ב-4 השנים האחרונות. ברי היא חוקרת, יזמית, מנהלת, ופעילה בקרנות הון סיכון. היא שותפה עצמאית בקרן הון הסיכון ג'מיני, ויו"ר prime sense.



ברי הייתה מיזמי ומקימי חברת אורנט תקשורת נתונים, הייתה המדענית הראשית של משרד המסחר והתעשייה וראש מנהל המו"פ התעשייתי במשרד המסחר והתעשייה, היא שמשה באחרונה כיושבת ראש של איגוד קרנות הון הסיכון בישראל. בנוסף לכך, היא גם הייתה מהנדסת מחקר בחברות ibm ו-unisys ושימשה יועצת לאינטל, כמו כן, ברי כיהנה בתפקיד המדען הראשי של פיברוניקס. ברי הינה בעלת תואר דוקטור מאוניברסיטת usc.



צחי רודניק מונה למנכ"ל חברת אימפקט



צחי רודניק מונה למנכ"ל חברת אימפקט, חברה בת של בנק אגוד העוסקת בניהול תיקי השקעות. רודניק שימש עד לאחרונה כמנהל ההשקעות הראשי בפריזמה שוקי הון. לפני כן שימש רודניק כמנהל מחקר בבית ההשקעות האמריקאי, אוסקר גרוס. רודניק הוא בעל תואר שני במנהל עסקים.



בילי חסידים מונתה למנהלת פיתוח עסקי של חברת מילניום מרקטינג



בילי חסידים מונתה למנהלת הפיתוח העסקי של חברת מילניום מרקטינג. בתפקידה האחרון היא שימשה כמנהלת פיתוח עסקי של חברת ספייסס, ולפני כן ניהלה במשך 10 שנים את סניף אויס בניו ג'רזי, ארה"ב.



רפי גוזלן מונה לאסטרטג מאקרו בלידר שוקי הון



רפי גוזלן מונה לאסטרטג מאקרו של בית ההשקעות לידר שוקי הון. טרם הצטרפותו לחברה, כיהן גוזלן כסמנכ"ל השקעות וכלכלן ראשי בפריזמה. לפני כן שימש כמנהל מחלקת מחקר מאקרו ואסטרטגיה של בית ההשקעות, וכמנהל מחלקת מאקרו ואסטרטגיה בקופות הגמל של בנק לאומי. גוזלן הוא בעל תואר שני בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב, ותואר ראשון בכלכלה וניהול מהמכללה האקדמית תל אביב יפו.



מינויים חדשים בסולתם מערכות: משה דיין - מנהל מפעל הנשק; גילי לייבוביץ - סמנכ"ל שיווק, מכירות ופיתוח עסקי; מיכל אלוני - מנהלת משאבי אנוש



משה דיין מונה למנהל מפעל הנשק בסולתם מערכות. סא"ל (מיל') דיין שימש בשנה האחרונה כמנהל פרויקטים בפלסן סאסא, לאחר שירות ארוך בצה"ל שם ביצע מגוון תפקידים טכנולוגיים. דיין הוא בעל תואר שני במנהל עסקים, ותואר ראשון בהנדסת מכונות.



גילי לייבוביץ מונה לסמנכ"ל שיווק מכירות ופיתוח עסקי בסולתם מערכות. קודם לכך שימש לייבוביץ כמנהל פיתוח עסקי בקבוצת מיקאל, ולפני כן כמנהל שיווק בסולתם מערכות. לייבוביץ' הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים.



מיכל אלוני מונתה למנהלת משאבי אנוש בסולתם מערכות. עד לאחרונה כיהנה אלוני כמנהלת פיתוח ארגוני בחברה.



עידית רגב מונתה למנהלת מכירות בחברת ycd מולטימדיה



עידית רגב מונתה למנהלת מכירות תחום sme (רשתות שיווק קטנות ובינוניות) בחברת ycd מולטימדיה. בתפקידה הקודם שימשה רגב כמנהלת מכירות אזורית בחברה. לרגב יש תואר ראשון בפסיכולוגיה ומדעי ההתנהגות ממכללת עמק יזרעאל.



עמי פדרמן מונה ליו"ר אגודת הידידים של אוניברסיטת בן-גוריון



איש העסקים והמלונאי עמי פדרמן מונה ליושב ראש אגודת הידידים של אוניברסיטת בן-גוריון. פדרמן שימש כסמנכ"ל מלון המלך דוד, מנכ"ל מלונות דן אכדיה ודן תל- אביב, מנכ"ל חברת מלונות דן (1989-1983), סגן יו"ר מועצת המנהלים חברת מלונות דן, וכן היה מעורב בפיתוח ובניית פרויקטים מלונאים חדשים ובהקמת קרן השקעות בנדל"ן.



בין השנים 1990-1983 שימש פדרמן כיו"ר התאחדות המלונות בתל-אביב, וסגן יו"ר התאחדות המלונות בישראל. כיום הוא מכהן בחבר הנאמנים של מספר מוסדות וארגוני תרבות וציבור. לפדרמן יש תואר ראשון בכלכלה ויחסים בינלאומיים, ותואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית. כמו כן, פדרמן למד ניהול בתי מלון באוניברסיטת קורנל, שבארה"ב.



רונית ליניק מונתה למנהלת אגף פרויקטים ייעודיים במלם מערכות מקבוצת מלם-תים



רונית ליניק מונתה למנהלת אגף פרויקטים ייעודיים במלם מערכות, מקבוצת מלם-תים. בתפקידה הקודם שימשה ליניק כמנהלת חטיבת מוצרי תקשורת הנתונים בקומברס. לפני כן ביצעה מגוון תפקידים בכירים בקומברס, אמדוקס ובזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully