וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוזים העתידיים על המדדים המובילים בוול סטריט מצביעים על עליות שערים קלות של כ-0.3% בפתיחת המסחר

שמואל שוסטר

29.6.2009 / 16:24

מגל וסאפיינס ייסחרו על רקע עסקאות חדשות; רדוויז'ן תיחסר על רקע כשלון הצעת הרכש למניות החברה



צפי לעליות שערים קלות בפתיחת המסחר: החוזים העתידיים מצביעים על עליות של כ-0.3% בפתיחת שבוע המסחר המקוצר בוול סטריט. ביום שישי הקרוב לא יתקיים מסחר לרגל יום העצמאות האמריקאי.



בסוף השבוע ננעל המסחר במגמה מעורבת. נאסד"ק עלה ב-0.5% לרמה של 1,838 נקודות, דאו ג'ונס נחלש ב-0.4% לרמה של 8,438 נקודות ומדד s&p 500 השיל 0.2% לרמה של 918 נקודות. בסיכום שבועי רשמו המדדים ירידות שערים: נאסד"ק איבד 0.6%, דאו ג'ונס ירד ב-1.2% ומדד s&p 500 נחלש ב-0.3%.



היום לא צפויים להתפרסם נתוני מקרו. הנפט ממשיך במגמת ההתחזקות והוא מוסיף כ-0.9% למחיר של 69.77 דולר לחבית במסחר האלקטרוני בבורסת הסחורות של ניו יורק.



קשיים ביישום תוכנית החילוץ האמריקאית: ממשלת אובמה מתקשה להחיות את השוק לני"ע מגובי משכנתאות וני"ע מסוכנים אחרים, הנחשבים "נכסים רעילים". התוכנית לרכישת ני"ע רעילים אלה מהבנקים (ppip)נדחתה בתחילת החודש, וחלק אחד ממנה בוטל למעשה על ידי התאגיד הפדרלי לביטוח פיקדונות בארה"ב. כשלון התוכנית, שזכתה לתרועות רמות מהשווקים עם פרסומה במארס, עשוי להקשות על התאוששות המערכת הפיננסית בארה"ב. ה"וול סטריט ג'ורנל" דיווח היום כי התוכנית אינה מצליחה להתרומם בשל חששות הבנקים. לפי העיתון, הבנקים הגדולים חוששים כי התוכנית תאלץ אותם למכור נכסים בהפסדים גדולים, ואילו הבנקים הקטנים חוששים כי יידחקו החוצה מהשוק. רוכשים אפשריים חוששים כי מי שיצליחו להרוויח מהתוכנית, יזכו לתוכחה ציבורית ופוליטית.



תיסחר על רקע זכייתה במספר הזמנות בהיקף של 8.5 מיליון דולר. מדובר, בין היתר, באבטחת שני שדות תעופה, מספר תחנות כוח גרעיניות בדרום מזרח אסיה, חידוש מערכי גדרות גבול בישראל והרחבת האבטחה של שדה תעופה קיים במזרח אירופה. רוב החוזים כוללים בניית מערכת שלמה ומוכנה להפעלה (turnkey project). כלל ההזמנות צפויות לאספקה עד לסוף 2009.



שבשליטת קבוצת פורמולה. תספק מערכת לניהול פוליסות ביטוח משנה בהיקף של כ-4.4 מיליון שקל לחטיבת ביטוח המשנה של קבוצת בנקאות, ביטוח ופיננסיים בינלאומית. במסגרת ההתקשרות עם הקבוצה, תטמיע סאפיינס את מערכות ביטוח המשנה לניהול פורטפוליו ביטוחי המשנה של הקבוצה ותספק גישה לכלל החטיבות והמשתמשים בקבוצה.



רדוויז'ן תיסחר על רקע כשלון הצעת הרכש של זיסאפל ל-5% ממניות החברה תמורת 7.7 דולרים למניה - מחיר שהיה נמוך ב-2.2% ממחיר המניה בשוק הפתוח יום לפני הגשת ההצעה. זאת, מאחר שרק בעלי 0.9% ממניות החברה נענו להצעתו של יו"ר רדוויז'ן, זיסאפל, והצעת הרכש הותנתה בכך שבעלי 5% ממניות החברה ייענו להצעתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully