וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטלוויזיה החינוכית משיקה אתר חדש בהשקעה של 70 אלף דולר

אופיר בר-זהר

29.6.2009 / 18:30

באתר יהיה וי.או.די חינמי עם תוכניות קלאסיות כמו זהו זה, שכונת חיים ועוד



הטלוויזיה החינוכית משיקה אתר חדש בשבוע הבא. האתר יפעל כספריית וי.או.די חינמית ויאפשר צפייה בתכנים כמו סדרות קלאסיות (זהו זה, פרפר נחמד, רגע עם דודלי, שכונת חיים ועוד) עד הפקות האקטואליה הנוכחיות (ערב חדש, תיק תקשורת, עושים סדר, חוצה ישראל, דוקומנטרי עם רינו צרור ועוד). בתוכניות האקטואליה ניתן יהיה לצפות גם בשידור חי באתר, וכמו כן יכלול האתר סדרות דרמה ומקור, תוכניות העשרה, תוכניות חינוכיות והכנה לבגרות.



חלק אחר באתר יוקדש לתכנים בלעדיים של החינוכית, שיוצגו באתר בלבד: מאחורי הקלעים של תוכניות החינוכית, ראיונות עם טאלנטים ומשתתפים, קטעי פספוסים ועוד. מנהל האתר והעורך הראשי הוא איש הטלוויזיה החינוכית רוני צייג. בהקמת האתר הושקעו 70 אלף דולר.



מהטלוויזיה החינוכית נמסר כי "עם השקתו של האתר החדש, החינוכית מיישרת קו עם המגמות הטלוויזיוניות והחינוכיות המתקדמות ביותר כיום. החינוכית היא עולם שלם של תוכניות איכות, מכל הזמנים והסוגים, הפונות לכל אחד ואחד מאיתנו. עולם זה יהיה מעתה נגיש גם באתר האינטרנט של הערוץ. הסינרגיה בין תכני החינוכית לאינטרנט היא שילוב מנצח, שיזניק את התחנה קדימה ויציב אותה בחוד החנית של תעשיית האינטרנט-טלוויזיה בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully