וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 עובדי חברת קפלן שיווק מבקשים לפרקה בשל חובות של מיליוני שקלים

נורית רוט

29.6.2009 / 18:54

לפני שבועיים הוציא בית המשפט צו כינוס נכסים זמני לחברה בעקבות בקשה שהגיש בנק דיסקונט



100 עובדי חברת קפלן שיווק בשר הגישו אתמול לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה למתן צו פירוק נגד החברה, בגין חוב של החברה כלפיהם העומד לטענתם על מיליוני שקלים.



חברת קפלן שיווק בשר ממוקמת בראש העין והיא עוסקת בייצור ושיווק בשר, עוף ודגים. בחברה מועסקים כ-110 עובדים ובעל השליטה בה הוא ניר קפלן. מחזור העסקים של החברה עמד על 124 מיליון שקל ובין לקוחותיה בתי מלון, חברות הסעדה, בתי הארחה ורשתות שיווק. לפני שבועיים הוציא בית המשפט צו כינוס נכסים זמני לחברה בעקבות בקשה שהגיש בנק דיסקונט לו חייבת החברה כ-15.5 מיליון שקל.



לטענת העובדים, המיוצגים על ידי עו"ד אופיר רונן, החברה נקלעה לקשיים כלכלים והיא חייבת כ-70 מיליון שקלים לנושיה השונים, לרבות העובדים ובנק דיסקונט. העובדים טוענים כי החברה לא שילמה משכורות לעובדים בגין מחצית חודש יוני 2009 וכן פיצויי פיטורין, דמי הבראה, דמי חופשה, הודעה מוקדמת, נסיעות וכי לחלק מהעובדים אף לא שילמה שכר בגין חודש מאי.



עוד נטען כי החברה ניכתה משכר העובדים ניכויים לקופות גמל, ביטוחי מנהלים וקרנות פנסיה אך לא העבירה ליעדם את הכספים, וכן לא העבירה את חלקה בניכויים.



העובדים טוענים כי בימים שקדמו למתן צו כינוס הנכסים הועברו משאיות עמוסות בסחורה של החברה לגורמים לא ידועים, אשר אינם נימנים עם קהל הלקוחות הרגיל של החברה, והדבר מעלה חשש להברחת נכסים. לאור כל האמור טוענים העובדים כי החברה אינה יכולה לפרוע את חובותיה לנושיה, כולל להם, ולכן יש לפרק את החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully