וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון אביב ודפנה הרלב מקימים קרן להשקעות נדל"ן בארה"ב; מקווים לגייס 100 מיליון דולר ממשקיעים

גיא ליברמן

29.6.2009 / 20:28

מנכ"ל אביב, דפנה הרלב: "מה שמעניין אותנו זה עסקאות נדל"ן מניב שיניבו תשואה ורווחי הון"



חברת אביב, בראשות דורון אביב ודפנה הרלב הודיעה היום על הקמת קרן להשקעות נדל"ן בחו"ל. עיקר פעילות הקרן מתוכננת להיות בארצות הברית, אלא שבחברה לא שוללים לרכוש נכסים גם באנגליה. באביב צופים כי הם יגייסו כספים ממשקיעים בסך של 100 מיליון דולר לפעילות שתתמקד בנכסים מניבים מתחום המלונאות והמשרדים.



מנכ"ל אביב, דפנה הרלב אמרה ציינה כי בעבר החזיקה חברת אביב פעילות ענפה של נדל"ן מניב באנגליה ובמזרח אירופה :"אנו בוחנים את השוק בארה"ב משנת 2005, ועד היום חשבנו כי לא נכון להיכנס לשם. בזמנו השוק הציג מחירים גבוהים ואילו עכשיו אנו מזהים כי המצב השתנה. בארה"ב יש עתה הרבה מאוד נכסים המיועדים למכירה במחירי משבר ולשם אנו מתכווננים. יצרנו קשרים עם יזמים ובנקים בארה"ב, מה שמעניין אותנו זה עסקאות נדל"ן מניב שיניבו תשואה ורווחי הון".



יו"ר אביב, דורון אביב הוסיף:"אנו יוצאים לדרך תוך ניצול הידע והניסיון שרכשנו במהלך השנים בחברת אביב. יש לנו מחשבות גם לכיוון אנגליה, אבל כרגע ההתמקדות היא בארה"ב. הבנקים בארה"ב התחילו "לזרוק סחורה", אחרי הכל הבנקים צריכים לקבל החלטות כבדות משקל אשר ישפיעו בעתיד וידרשו הפחתת שווי. אין ספק כי זה תהליך הלוקח זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully