וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורגד תפרסם מכרז לטיפול בתקציבי ברגר קינג ובורגר ראנץ'

איילה צורף

30.6.2009 / 7:08



>> בתוך כמה שבועות תערוך חברת אורגד, זכיינית ברגר קינג בישראל ומי שרכשה את בורגר ראנץ' לאחר קריסת הרשת, מכרז לבחירת משרד פרסום - כך נודע ל-themarker.

בעבר טיפל משרד הפרסום ראובני-פרידן בתקציב ברגר קינג, ולאחר מכן העבירה משפחת אורגד את התקציב לידי שמעוני-פינקלשטיין. עם קבלת אישור הממונה על ההגבלים לרכישת בורגר ראנץ' על ידי נציגי ברגר קינג בישראל, הוחלט להקפיא את תקציב הפרסום עד שתתקבל החלטה אם להפעיל את שני המותגים או רק אחד מהם, ואיזה מהם.



כעת נמצאים הבעלים, אלי, חגית ויובל אורגד, במשא ומתן עם אנשי ברגר קינג העולמית, כדי להגיע להסכמה עם הרשת העולמית בדבר האופן שבו יפעילו את שני המותגים. אם לא יגיעו להסכמה, תיאלץ משפחת אורגד לבחור באחד המותגים, ולעת עתה לא ברור באיזה מותג תבחר. בשלב זה הוחלט לא להשקיע בתקציבי פרסום של המותגים, שכן ייתכן שאחד מהם לא יישאר פעיל בעוד כמה שבועות.



עם זאת, אורגד לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד את מכירות עונת הקיץ, שבה ילדי בית הספר בחופשה מהלימודים, ולכן החליטה להעלות קמפיין זמני משותף לשני המותגים בטלוויזיה, באינטרנט, בעיתונות, ברדיו ובבתי הקולנוע. משרד הפרסום שערך את הקמפיין הוא ציבלין תקשורת, אך ברשת מדגישים כי המשרד לא בהכרח ינהל את התקציב המלא של המותג שייבחר (במידה שייבחר רק אחד), וכי מדובר במהלך חד-פעמי.



מהרשת נמסר כי היקף התקציב לקמפיין הנוכחי הוא 4.5 מיליון שקל. את הקמפיין מוביל הזמר ויוצא "האח הגדול vip", שימי תבורי. בקמפיין מככבות גם שתי בנותיהם של אלי וחגית אורגד, נופר וחן. דובר הנהלת הרשת אישר את הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully