וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל טרנדס לאתרים לאפריל: ynet מתרחק מוואלה

מאת אורי ברקוביץ'

30.6.2009 / 7:08

מקושרים, ספורט 5 ועכבר העיר רשמו עלייה במספר הגולשים, בעוד mako, גלובס ואתר בנק הפועלים ספגו ירידה. TheMarker ממשיך להוביל את הזירה הכלכלית



>> כ-50 אלף גולשים ייחודיים נוספו לאתר ynet באפריל, לעומת ירידה של כ-90 אלף גולשים לפורטל וואלה - כך עולה מנתוני גוגל טרנדס לאתרים לאפריל. בדומה לנתוני סקר tim, שני האתרים עם 850 אלף ו-660 אלף גולשים ייחודיים בהתאמה ממשיכים להוביל את צמרת טבלת האתרים הפופולריים בישראל.



מיד אחריהם מדורגים נענע10, שירד במעט מ-220 אלף גולשים ייחודיים במארס ל-200 אלף באפריל, והאתרים פאנט ותפוז שנותרו כמעט ללא שינוי בהשוואה לחודש הקודם. אתר msn ישראל ירד מכ-165 אלף גולשים לכ-150 אלף גולשים בלבד באפריל. בהמשך הרשימה ניצבים האתרים one ,nrg ו-themarker, שנותרו כמעט ללא שינוי עם כ-135-140 אלף גולשים ביום. מספר הגולשים לאתר בנק הפועלים צלל מכ-160 אלף לכ-130 אלף גולשים. אתר גלובס ירד מכ-105 אלף גולשים במארס לכ-95 אלף גולשים באפריל.

שלושת האתרים שזינקו באפריל הם מקושרים, שעלה מ-80 אלף ל-90 אלף גולשים, ספורט 5 שעלה מכ-70 אלף לכ-85 אלף גולשים ואתר עכבר העיר אונליין שקפץ מכ-65 לכ-75 אלף גולשים. את הירידה החדה ביותר חווה אתר mako שירד ממקום 11 במארס עם כ-135 אלף גולשים ייחודיים במארס למקום 16 באפריל עם כ-85 אלף גולשים בלבד.



ייתכן שהסיבה לירידה בגלישה באתר קשת היא שאפריל היה תקופת מעבר בין שתי תוכניות הריאליטי המובילות של הזכיינית. "האח הגדול vip" הסתיימה בסוף מארס, והעונה החדשה של תוכנית הדגל של קשת, "כוכב נולד", התחילה רק בסוף אפריל.



מאחר שגוגל לא מאפשרת לבדוק תת-דומיינים, בדיקת הגלישה לאתר msn מתבצעת באופן שונה, והמספר המופיע ברשימה כולל את סך הגולשים לכל אתרי msn מישראל בלבד. זאת, בעוד שבשאר הדומיינים נבדקה הגלישה מכל העולם. אתר נוסף שנפגע הוא אתר רשת - האתר דורג בסקר tim למאי במקום 18 - גבוה יותר מספורט 5 וגלובס - אך לא ניתן לבדוק את היקף הגלישה אליו בגוגל טרנדס. זאת משום שבדומה ל-msn, כתובתו היא תת-דומיין של ynet.



פייסבוק מוביל את האתרים הבינלאומיים בבחינת היקף הגלישה מישראל לאתרים אלה, עם כ-260 אלף גולשים ייחודיים ביום. לשירותי live של מיקרוסופט מגיעים כ-120 אלף גולשים, ליאהו 110 אלף גולשים ולוויקיפדיה כ-100 אלף גולשים. מטעמים טכניים לא ניתן לבדוק את היקף הגלישה לגוגל וליוטיוב, שבסקר tim ממוקמים בצמרת הרשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully