וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המסיבה הכי מגניבה בעיר"

אור הירשאוגה ואורי ברקוביץ'

30.6.2009 / 7:08



>> אפילו משה ליכטמן, נשיא מעבדות הפיתוח של מיקרוסופט בישראל, הידוע ברשמיותו בדרך כלל, נראה נלהב מהאירוע, שבחלקו היה תחרות חברות הסטארט-אפ של החברה. הוא כינה אותו "המסיבה הכי מגניבה בעיר".

מבקרים שביקשו להיכנס ל"מסיבה" נאלצו להמתין בתור ארוך שהשתרך מחוץ למתחם. בסופו של דבר זכו הממתינים להיכנס לתוך הרחבה החיצונית של האנגר 11 בנמל תל אביב, שם הוצעו להם מיץ תפוזים ולימונדה, נקניקיות וצ'יפס. הדי.ג'יי השתדל גם הוא שלא לזוז ולו במילימטר מהמיינסטרים. אולי זו הפנייה לטעם של הקהל הרחב או אולי נוכחותו הצפויה של ריי אוזי. אבל מיקרוסופט ישראל הצליחה להביא לא מעט אנשים אל המתחם - כ-1,500 אורחים.



המרדנים שביניהם מצאו את הדרך לקומת הגלריה, שם הוצע למבקרים להתנסות ב- surface - מחשב-שולחן הקפה של מיקרוסופט, וב-xbox. קומת הגלריה הציעה גם ספות, מזגן מוגבר וצפיפות מופחתת. הבר של פלאפון הציע נווה מדבר מסוג אחר, כנקודה היחידה בכל המתחם שעשויה היתה להיות מוגבלת בגיל, בעיקר בשל האלכוהול שהוצע בה. את הבר פקדו, בין השאר, ישראל דק מהמכללה למינהל, אורן שפיגל ממיקרוסופט, ירון ברגר מפלאפון, אשר גם הכריז מאוחר יותר על הזוכים בתחרות של מיקרוסופט ואביבי שלוש מתדיראן טלקום שירותי תקשורת.



בכירי היי-טק ותקשורת נוספים שהתמנגלו באירוע היו גיל שרון מנכ"ל פלאפון, ג'ף פולבר שהגיע לאירוע הישר מניו יורק, היזם הסדרתי יוסי ורדי, גיא אליאב מנכ"ל נענע10 ולשעבר מנכ"ל תפוז. עוד נצפו: אריה דרעי סמנכ"ל התשתיות של סלקום, דני רבינוביץ' מחברת מי עדן, משה אלון יו"ר כלנית כרמון, צור אבנית מנכ"ל כלנית כרמון, אריה אופנר לשעבר מנכ"ל ca ישראל וכמובן דני ימין מנכ"ל מיקרוסופט ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully