וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בדורנט הקים חברה מתחרה להשכרת רכב - ומפעיל אותה מאותו משרד

מאת דניאל שמיל

30.6.2009 / 7:08

מנהל החטיבה להשכרת משאיות קירור בדורנט, נגדה הוצא צו הקפאת הליכים, הקים חברה להשכרת משאיות קירור



חתאם שיבלי, בכיר בחברת הליסינג דורנט, הנתונה בהקפאת הליכים מאז נובמבר, הקים חברה מתחרה להשכרת משאיות קירור בשם ש. ישראל להשכרות. החברה פועלת מתוך משרדי דורנט.

שיבלי ניהל את החטיבה להשכרת משאיות קירור בדורנט. החברה שהקים מפעילה שש משאיות קירור חדשות לפחות.



דורנט נקלעה בסוף 2008 לקשיים תזרימיים בעקבות ההאטה בשוק כלי הרכב המשומשים וניצול כל מסגרות האשראי שלה. החברה ביקשה את הגנת בית המשפט, שהחליט להקפיא את ההליכים נגדה.



אף שכמה שמות הוזכרו כמתעניינים ברכישת דורנט, באחרונה דיווח נאמן החברה, רו"ח חיים קמי, כי אין מועמדים לרכישתה. כיום החברה ממשיכה בביצוע עסקות ליסינג קיימות, אך אינה יוזמת עסקות חדשות - עד לסגירתה. הצו להקפאת הליכים אינו מאפשר לדורנט לרכוש כלי רכב חדשים או לבצע פיתוח עסקי; מטרתו לשמור על הפעילות כסדרה ולצמצם אותה בהדרגה עד להחזרת כל החובות לנושים.



דורנט הכחישה כי ידעה על הפעילות של שיבלי עד לפניית themarker לפני שבוע, והשיבה כי הדברים נמצאים כעת בבדיקה מול שיבלי ועורך דינו. עם זאת, עד כה לא הופסקה פעילות החברה, ועורך הדין של שיבלי כלל לא קיבל פנייה מהחברה.



בכיר אחר בדורנט, שלומי חכם - ששימש מנהל המכירות של החברה - הקים באחרונה חברת ליסינג משלו. בניגוד לשיבלי, חכם המתין לפרישתו מהחברה כדי לפתוח בעסקים חדשים. לפי הדיווחים, החברה של חכם מחזיקה כ-30 מכוניות. חכם אף משמש יועץ לעסקות ליסינג בשוק.



מדורנט נמסר בתגובה: "באחרונה הובא הנושא לידיעת החברה, והנאמן התחיל בתהליך של בדיקת העובדות מול העובד ועורך דינו. בסופו של התהליך תיקבע עמדת הנאמן. כחלק ממדיניות החברה, היא אינה מפנה את לקוחותיה לחברות אחרות. אם היתה הפניה כזו, היא נעשתה בלא ידיעת החברה ובלא הסכמת הנאמן. פעילות השכרת משאיות הקירור מהווה חלק קטן מפעילות חברת דורנט".



מעורך דינו של שיבלי, אופיר יוסף, לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully