וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבייב ומאן מדשדשים: מכרו רק שתי דירות בבניין אפתורפ בניו יורק - חייבים למכור 25 עד ספטמבר

סוכנויות הידיעות

30.6.2009 / 16:32

במהלך השיפוצים בבניין התגלו עיתונים ישנים שנקברו בין קירותיו, דלת ענקית ומקררים מ-1908



השיפוצים בבניין אפתורפ שבווסט אנד בניו יורק, אותו רכשה אפריקה ישראל במארס 2007, הופסקו באופן זמני לאחר שבמהלך השיפוצים בבניין בן 100 השנים התגלו בתוך קירותיו של הבניין עיתונים ישנים ממלחמת העולם השנייה, דלתות שנבנו בעבודת יד ומקררים עתיקים מ-1908 - כך דיווח היום הצהובון "ניו יורק פוסט", שציין כי עד כה נמכרו רק שתי דירות בבניין.



רכשה את הבניין בשיתוף עם מאן ריאלטי שבשליטת מוריס מאן תמורת 426 מיליון דולר במארס 2007. כיום עובר הבניין, בו התגוררו בעבר מפורסמים כמו סינדי לאופר, אל פצ'ינו, סידני פואטייה וקונאן אובריין, שיפוצים נרחבים בהיקף של 30 מיליון דולר כדי להמיר את הדירות בבניין לדירות יוקרה.



לפי חוזה הבעלות שלהם על הכנס, דיווח "ניו יורק פוסט", חייבים אפריקה ישראל ומאן ריאלטי למכור 25 דירות בבניין עד 15 בספטמבר, אחרת יחזור הבניין למתכונת של דירות שכורות ולא קנויות. עד כה הצליחו למכור, לפי הדיווח, שתי דירות בלבד בבניין.



במהלך השיפוצים בבניין, שלא שופץ מזה מאה שנה, גילו הבנאים עתיקות היסטוריות שנקברו בין קירותיו של הבניין, כמו דלת ענקית במשקל 150 קילו ובגובה 2.7 מטרים שגולפה ביד והייתה קבורה באחת הדירות במשך יותר מ-70 שנה מאחר שהיתה גדולה מדי מכדי להזיזה. "אי אפשר למצוא יותר עצים כאלה. זה יקר מפז", אמר אדריכל השיפוצים פרננדו פאפאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully