וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציג חברות התעופה הזרות: "כפי שלא יעלה על הדעת להטיל מע"מ על יצוא - כך אין להטילו על תיירים"

זוהר בלומנקרנץ

30.6.2009 / 16:32

פאנל חברות התעופה הזרות בישראל קרא לממשלת ישראל לשקול מחדש את הטלת המע"מ על שירותי התיירות



נציג פאנל חברות התעופה הזרות בישראל - מנכ"ל בריסל איירליינס רובי הרשקוביץ, אמר היום (ג') לקראת הדיון בוועדת הכספים של הכנסת בנושא הטלת המע"מ על תיירות נכנסת, כי "כשם שאין מע"מ על יצוא, כך אין להטילו על התיירות הנכנסת". הרשקוביץ הצטרף בכך לקוראים לממשלת ישראל לשקול מחדש את הטלת המע"מ על שירותי התיירות.



הרשקוביץ: "אין מחלוקת כי מכירת שירותי לינה, הדרכה, השכרת רכב לתיירים זרים משול ליצוא - ובלבד שתמורתו התקבלה במטבע זר ומתייר. מעבר לכל הטענות הענייניות שצוינו בימים האחרונים על ידי גורמי התיירות בארץ, הטלת המע"מ כפי שהיא מתוכננת, היא סתירה חסרת תקדים ותמוהה אל מול המדיניות הננקטת כלפי היצוא".



לדבריו, "כמוביל אווירי סדיר המפעיל טיסות לישראל, עם רבבות נוסעים בשנה, בימי גאות כבימי שפל או חלילה מלחמה, נדרשת גם בריסל איירליינס למאמץ המשותף היומיומי להבאת תיירים לארץ. לא בכדי מצטיינת בריסל איירליינס למשל, בבכורת הטסת קבוצות צליינים מפורטוגל לישראל. כפי שלא יעלה על הדעת להטיל מע"מ על יצוא תפוזים, יהלומים או מלז"טים - כך אין יסוד להטלתו על אותם תיירים אשר, למרות צוק העתים ושלל הפיתויים הזמינים ביעדים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully