וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במסגרת הליך פינוי בינוי: אפריקה ישראל תקים שני מגדלים של 29 קומות בגבעתיים

גיא ליברמן

30.6.2009 / 16:53

התוכנית קיבלה השבוע אישור עקרוני מהוועדה המחוזית



חברת אפריקה ישראל שבשליטת לב לבייב מקיימת מגעים מתקדמים לקראת חתימה על הסכם לביצוע פרויקט פינוי בינוי בגבעתיים במתחם לביא, שתחום בין רחובות לביא ובן גוריון. התוכנית קיבלה השבוע אישור עקרוני בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה של תל אביב - שם היא מופקדת. על פי התוכנית יוקמו 2 מגדלי מגורים של 27 קומות כל אחד, במקום המבנים הישנים שנמצאים שם כיום.



דירות שבמתחם נבנו בשנת 1936 על ידי פועלים שרכשו את הקרקע והקימו עליה את בתיהם. בשל זיקתם לגבעתיים נשאר המתחם, שנמצא למעשה בלב רמת גן, משוייך מוניציפלית לגבעתיים דווקא. במבנים שברחוב לביא 8-2 במתחם, שנכללים בפרוייקט, יש 69 דירות ישנות של 50 מ"ר בממוצע, ובמקומן מתכננת אפריקה ישראל להקים 225 דירות של 115 מ"ר בממוצע, בתכנונו של האדריכל משה ורשבסקי.



מדובר ביחס של 3.2 דירות על כל דירה ישנה. בעוד שהדירות הקיימות הן בנות 50 מ"ר בממוצע. הדירות החדשות שיבנו יהיו בגודל 115 מ"ר בממוצע.



ראש עיריית גבעתיים, ראובן בן שחר, אמר לאחר קבלת האישור העקרוני בוועדה המחוזית כי: "התחדשות עירונית הוא עתידה של גבעתיים ואני מתכוון לעשות כל שביכלתי בכדי לקדם תוכניות פינוי בינוי בכל מקום בו התושבים יחפצו בכך והדבר ניתן. כל אדם שטובתה של גבעתיים עומדת לנגד עיניו מבין שמדובר פה בחיזוק מאסיווי של איכות החיים של כלל תושבי העיר ולא רק של אלו המתגוררים במתחמים המיועדים לפינוי בינוי".



מדובר חברת אפריקה ישראל מגורים נמסר בתגובה כי החברה רואה בפרויקטי פינוי בינוי יעד אסטרטגי לפעילות בשנים הבאות ולפיכך בוחנת פרויקטים רבים בתחום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully