וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באי.בי.אי מעלים את ההמלצה לנייס ל"קנייה" ומחיר היעד עלה ל-28 דולר; "תצא מחוזקת מהמשבר"

נועה פרייס

30.6.2009 / 17:31

לפי האנליסטים, החל מ-2010 החברה תחזור להציג צמיחה במכירות, בקצב נמוך מבעבר; צבר ההזמנות החזק יאפשר לנייס להמשיך ולהציג תוצאות טובות



באי.בי.אי מעלים את ההמלצה לחברת מ"נייטרלי" ל"קנייה", ואת מחיר היעד למניה מ-25 דולר ל-28 דולר. "נייס מציגה בשנים האחרונות צמיחה חזקה, וממשיכה להוביל את השוק מבחינת איכות המוצרים, היקף חבילת הפתרונות אותן היא מציעה וכן ביכולות האינטגרציה של מוצריה. אנו מעריכים כי התאוששות הכלכלה, התחזקות הזרוע הביטחונית של החברה וקופת מזומנים דשנה, ייתרמו לכך שהיא תצא מחוזקת מהמשבר", אומר אורי ליכט, מנהל מחלקת המחקר באי.בי.אי.



"שורת המכירות של נייס נהנית מרגולציה, אשר רק הולכת ומחמירה בעקבות המשבר, ממערכות לניהול סיכונים שהופכות לפופולריות וממערכות לבקרת היעילות התפעולית שרלוונטיות יותר ויותר בימים אלו", טוען ליכט. במקביל לכך, באי.בי.אי מעריכים כי הצמיחה שרשמה החברה ב-2008 בתחום הביטחוני, הייתה רק צעד ראשון לקפיצת מדרגה משמעותית יותר בתחום פעילות צומח זה.



עוד אומר ליכט, כי נייס התחילה את 2009 כשאותות המשבר ניכרים לראשונה בדו"חותיה. החברה הציגה רבעון ראשון חלש עם ירידה של 5% בהכנסות, והנחה לתוצאות דומות גם ברבעון השני. "למרות זאת, אנו מעריכים כי נייס תדע לצאת מחוזקת מהמשבר", אומר ליכט. בקופת החברה שוכבים כ-530 מיליון דולר שישמשו, להערכת האנליסטים, לרכישות עתידיות.



באי.בי.אי טוענים כי התנודתיות בשער הדולר חייבה את החברה לבצע תהליכי ייעול ורה ארגון, אשר מהם נייס צפויה ליהנות כבר בעתיד הקרוב. לפי ההערכות, החל מ-2010 החברה תחזור להציג צמיחה במכירות, אך בקצב נמוך משמעותית מבעבר. "צבר ההזמנות החזק של החברה שעומד על רמת מכירות של כמעט 2 רבעונים מלאים, יאפשר לה להמשיך ולהציג תוצאות טובות בשעה שמתחרותיה מציגות ירידה משמעותית יותר במכירות", טוען ליכט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully