וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריקן קולוני מכרו את חלקם בפרויקט הבוסתן בגבעתיים תמורת 32.8 מיליון שקל

גיא ליברמן

30.6.2009 / 17:49

מדובר בפרויקט מגורים יוקרתי לבניית 56 דירות; העסקה תלויה בביטול חוזי המכר ל-18 דירות שנמכרו כבר



חברת אמריקן קולוני, שבשליטת רועי לוסטרניק ומשה גבריאלי, מכרה את חלקה בפרויקט המגורים הבוסתן אותו היא ביקשה לבנות ברחוב עמק ברכה בתל אביב תמורת 32.8 מיליון שקל. החברה החזיקה ב-60% מהפרויקט, לאחר שבעבר היא הכניסה שותפים לקבוצת הניהול של חברת הבת אמריקן קולוני גבעתיים שבונה אותו.



בנייתו של הפרויקט החלה לפני כמה חודשים ועד היום נמכרו בו 19 דירות תמורת כ-32.5 מיליון שקל כשבחברה צפו הכנסות של מעל 100 מיליון שקל נוספים ממכירת הדירות שנותרו. עם זאת העסקה תלויה בביטול חוזי המכר לדירות.



לפני כחודש חשף themarker את כוונת החברה למכור את חלקה בפרויקט. הבוסתן הוא פרויקט הדגל של אמריקן קולוני בישראל, ולמעשה היחידי בו החברה מכרה דירות בפועל בישראל. מדובר בפרויקט בן 56 דירות, שעתידות להיבנות במגדל בן 19 קומות שהקרקע שלו - 2.7 קמ"ר - נרכשה בפברואר 2007 תמורת 31.5 מיליון שקל.



אמריקן קולוני מתמודדת בחודשים האחרונים מול קשיים תזרימיים. בין היתר הצהירה החברה בדו"ח הכספי לסיכום הרבעון הראשון של 2009 שהתפרסם לפני כחודש, כי היא החליטה להשהות פרויקטים מתוכננים שעדיין לא הוחל בבנייתם במזרח אירופה וכן למכור חלק מקרקעותיה. באמריקן קולוני צופים כי בעקבות העסקה תרשום החברה הפסד של 5 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully