וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנתיים בתפקיד מנכ"ל אקספון רוני חליבה הודיע על התפטרותו

אמיתי זיו

30.6.2009 / 23:11

בתקופת ניהולו של חליבה, הפכה חברת השיחות הבינלאומיות גם לספקית טלפוניה פנים ארצית ולספקית אינטרנט



אחרי שנתיים בלבד כמנכ"ל חברת אקספון 018 מודיע כעת רוני חליבה על עזיבת התפקיד. החברה אישרה את הפרטים ומסרה כי עזיבתו של חליבה נעשתה על דעתו. בעלי המניות מסרו בנוסף כי "אקספון מודה לחליבה ומאחלת לו הצלחה בהמשך דרכו". טרם נבחר מחליף לתפקיד.



חליבה כיהן כשנתיים כמנכ"ל אקספון. בתקופתו הפכה חברת השיחות הבינלאומיות גם לספקית טלפוניה פנים ארצית ולספקית אינטרנט (isp). בכל הסגמנטים בהם פעלה החברה, נקטה באסטרטגיה של מחיר נמוך מהמתחרות. למרות זאת, אקספון מעולם לא חדרה לתודעת הציבור ונשארה חברת נישה עם כ-4% מנתח שוק השיחות הבינלאומיות, וכמה אלפים בודדים של לקוחות טלפוניה ואינטרנט. מחזור המכירות של אקספון בשנת 2008 עמד על 9.2 מיליון דולר.



חליבה מסר היום: "בשנתיים האחרונות הובלתי את אקספון 018 קדימה. החברה מהווה כיום אלטרנטיווה איכותית ואטרקטיווית עבור כלל הצרכנים בשוק התקשורת. החברה נמצאת במסלול של התפתחות מתמדת ומבחינתי משימתי הושלמה. אני חש כי לאחר הישגים אלו זה הזמן לפנות לאתגרים חדשים. אני מודה לעובדי החברה על מסירותם והשקעתם וכן אני מודה לבעלי המניות, ובפרט לאברהם קינן וגיא ניסנסון, על תקופת עשייה מהנה ומאתגרת ובטוח כי ללא חזונם, מנהיגותם ומקצועיותם כל זה לא היה קורה", דברי חליבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully