וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אל על רוצה את בר

איילה צורף

1.7.2009 / 9:05

חברת התעופה תהפוך את מטוסי סאן דור לשטחי פרסום מעופפים. בנוסף לפרסומות על המטוס תאפשר אל על גם שירות ממותג על ידי הדיילות

חברת התעופה אל על תחל בקרוב ניסוי שבו היא תהפוך את מטוסי החברה הבת, סאן דור, לשטחי פרסום מעופפים - כך נודע ל-TheMarker. אל על תאפשר לחברות שישכרו מטוסים למתג אותם מבחוץ במקום המיתוג של סאן דור. עוד נודע כי החברה כבר נמצאת במו"מ עם חברת תקשורת כדי למכור לה את שטחי הפנים של המטוס למיתוג מלא תחת המותג של חברת התקשורת.

בניגוד למותג אל על, שאותו החברה מנסה לטפח באמצעות תקציבי שיווק ופרסום גדולים, החברה לא משקיעה תקציבים במותג סאן דור. לכן, היא יכולה לוותר על הלוגו בזנב המטוס או על צדו ולאפשר לחברה מסחרית לצבוע את המטוס, מבפנים ומבחוץ, בצבעיה ובשפתה השיווקית, לפרק זמן שייקבע מראש.

כך, מתכננת המחלקה השיווקית של אל על להציע לחברות המסחריות מוצר מלא שיכלול שירות ממותג על ידי הדיילות ואף פעילות בידורית במהלך הטיסה בהתאם למותג. עלויות המימון של מהלך כזה הן בעיקר עלויות מיתוג המטוס - כ-100 אלף דולר עלות המיתוג החיצוני, בשל השבתת המטוס ליומיים לצורך ההדבקה, ועוד כ-30-50 אלף דולר המיתוג הפנימי, בהתאם לאופי המיתוג. לכך נוספים כמה עשרות אלפי דולרים לאל על בעבור השכרת מטוסיה.

מטוס ממותג נחשף באחרונה בקרב הקהל הישראלי כאשר תמונתה של הדוגמנית בר רפאלי הודבקה לאורכו של מטוס של חברת וירג'ין, לקידום גיליון בגדי הים של "ספורטס אילוסטרייטד". התמונה כיכבה בכלי תקשורת רבים בעולם וגם בישראל. מהלך כזה מחייב קבלת אישור של ה-FAA, הסמכות הבינלאומית לרישוי תעופה. מאל על נמסר כי החברה קיבלה את האישור הנדרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully