וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל צריכה לפרוע עד סוף החודש הלוואה של 15.2 מיליון שקל שקיבלה מהבנק הבינלאומי הראשון

אלי דניאל

5.12.2001 / 16:18

כמו כן, החברה התחייבה להחזיר לבנק, עד לאוגוסט 2002, כ-24 מיליון שקל נוספים אשר שימשו לרכישת נכסי מקרקעין; לטובת הבנק נרשם שעבוד ספציפי מדרגה שנייה על מניות פויכטונגר השקעות



חייל אחזקות , הנמצאת בשליטת קרן פלד השקעות, צריכה לפרוע עד לסוף החודש הלוואה על סך כ-15.2 מיליון שקל (3.6 מיליון דולר) שהוענקה לה ע"י הבנק הבינלאומי הראשון. כך עולה מדו"חותיה הכספיים של החברה.



חייל נטלה על עצמה התחייבות זו, והתחייבויות אחרות, בעקבות רכישת מניות פויכטונגר השקעות והצורך שלה בביטול השעבוד השוטף שיצרה לטובת הבנק.



התחייבות אחרת שנטלה על עצמה חייל היא לפרוע עד ל-21 באוגוסט 2002, אשראי בסך של כ-24 מיליון שקל (5.7 מיליון דולר), שניתן לה בעבר ע"י הבנק הבינלאומי, לצורך רכישת נכסי מקרקעין.



כמו כן, חייל צריכה לשעבד לטובת הבנק הבינלאומי, בשעבוד שוטף ללא הגבלה בסכום, את נכסי ורכוש החברות המאוחדות שלה, Cardos ו-Fabinvest Holding, המחזיקות במשותף במלון נוף כרמל בחיפה ובשתי חלקות קרקע הסמוכות לו.



חייל כבר רשמה לטובת הבנק הבינלאומי שעבוד ספציפי מדרגה שנייה על כ-5.3 מיליון מניות פויכטונגר השקעות המוחזקות על ידה, וזאת לאחר שכבר נרשם לטובת בנק קונטיננטל שעבוד ספציפי מדרגה ראשונה על מניות אלה.



יצוין כי קרן פלד השקעות ערבה כלפי הבנק הבינלאומי לקיומן של התחייבויות אלה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully