וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיטאל של לוי קושניר סיימה את הרבעון השלישי עם הפסד של 3.4 מיליון שקל

גולן פרידנפלד

6.12.2001 / 9:47

נמשך הגירעון בהון העצמי; בעקבות תוצאותיה הכספיות של החברה נרשמה לה הערת עסק חי; ההכנסות ב-9 החודשים הראשונים הסתכמו ב-5 מיליון שקל



חברת קיטאל , שבשליטתו של לוי קושניר, סיימה את הרבעון השלישי עם הפסד של 3.4 מיליון שקל, לעומת הפסד של 560 אלף שקל ברבעון המקביל. קיטאל סובלת מגירעון בהון העצמי שלה, המסתכם בסוף הרבעון השלישי ב-31.5 מיליון שקל, לעומת גרעון של 19.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה.



ההכנסות של קיטאל בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו ב-5 מיליון שקל בלבד, לעומת הכנסות של כ-7 מיליון שקל בתקופה המקבילה. ההכנסות ברבעון הסתכמו ב-1.5 מיליון שקל לעומת הכנסות של 2.3 מיליון שקל ברבעון המקביל. תוצאות אלו הובילו את רואי החשבון המטפלים בחברה לציין הערת עסק חי לחברה.



תזרים המזומנים של החברה מפעילות שוטפת הסתכם ב-3.5 מיליון שקל בלבד ברבעון, ובסך הכל הסתכם תזרים המזומנים של החברה בתשעת החודשים הראשונים של השנה ב-11.1 מיליון שקל.



קיטאל מחזיקה ב-34% בחברת נחושתן השקעות , שמחזיקה ב-42% תדיראן מוצרי צריכה . בנוסף מחזיקה נחושתן ב-90% בחברת נחושתן נכסים שעוסקת בניהול של נכסי נדל"ן מניב ומלונאות, בהם 52% ממלונות אלכסנדר ו-50% מפרויקט בנייני איכות בנתניה. החברה ממשיכה, באמצעות קיטאל פיקו, לקדם את פרויקט הבנייה שלה בלוס אנג'לס ופועלת להוצאת היתרים לפרויקט והסדרת המימון לבנייתו.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully