וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 בני אדם בארה"ב הואשמו במסחר על פי מידע פנימי - אחד מהם אנליסט לשעבר בגולדמן סאקס

סוכנויות הידיעות

16.7.2009 / 10:42

האנליסט הואשם כי הדליף מידע לאחיו בנוגע לרכישת חברת הביטוח סייפקו; האח הרוויח 150 אלף דולר מהמסחר



הרשות הרגולטורית בארה"ב הגישה אתמול כתב אישום אזרחי נגד 11 בני אדם בגין סחר במניות על פי מידע פנימי. בין המואשמים נמצא אנליסט לשעבר בזרוע ההשקעות של גולדמן סאקס. האנליסט בן ה-26 הואשם בהדלפת מידע מסווג בנוגע למיזוגים לאחיו.



לפי החשדות, חמישה מהנאשמים סחרו במניות לפני ההכרזה כי ליברטי מיוצ'ואל אינשורנס תרכוש את חברת הביטוח סייפקו מסיאטל בעבור 6.2 מיליארד דולר. ששת הנאשמים האחרים, לפי החשדות, סחרו במניות לפני הכרזת רכישתה של חברת הציוד להשכרה נף על ידי חברת ההשקעות הפרטית אודיסי ב-2005. החוקרים בשני המקרים אמרו כי גילו את פעילות המסחר לפי מידע פנימי לכאורה באמצעות מעקב אחר פעולות מסחר לא רגילות.



רשות ניירות ערך בארה"ב (sec) דיווחה כי אנתוני פרז, אנליסט זוטר לשעבר בבנק גולדמן סאקס בניו יורק, העניק לכאורה טיפים לאחיו איאן, הקשורים למידע שהשיג מעבודתו בנוגע לרכישת סייפקו באפריל 2008.



איאן פרז בן ה-23 מאורלנדו הרוויח למעלה מ-150 אלף דולר באמצעות המידע המוקדם, לפי מסמכי ה-sec שהוגשו לבית המשפט. שני האחים הסכימו להסדיר את ההאשמות נגדם מבלי להודות או להכחיש את מעורבותם בנושא. אנתוני פרז ישלם קנס של 25 אלף דולר ואיאן פרז ישלם 152,992 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully