וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

H&M במו"מ לפתיחת חנות בדיזנגוף

עדי דברת-מזריץ

23.7.2009 / 8:59

אם המו"מ יסתיים בהצלחה יפונה קומפלקס התרבות של האוזן השלישית. הנכס ממוקם מול חנות הדגל של קסטרו

הנציגה הישראלית של רשת H&M השוודית בוחנת אפשרות לשכור את בניין קולנוע מקסים המיתולוגי בתל אביב, ולהקים בו חנות גדולה של הרשת - כך נודע ל-TheMarker.

במקום, שבבעלות משה גולברי מבעלי רשת האופנה גולברי, פועלת כיום חנות הדגל של האוזן השלישית - קומפלקס תרבות של 1,800 מ"ר המתפרש על פני שלוש קומות וכולל אולמות הקרנה, חלל להופעות, ספריית השאלה לסרטים וסדרות טלוויזיה ומחלקות של ספרים, סרטים ומוסיקה. האוזן השלישית פתחה את המתחם בהשקעה ניכרת ב-2005 לאחר כמעט 20 שנה ברחוב שינקין. במתחם פועלת גם מסעדה של הרשת ספגטים, והוא נמצא במיקום נחשק בלב תל אביב בסמוך לדיזנגוף סנטר, בין הרחובות קינג ג'ורג' לשדרות בן ציון.

אם H&M תפתח את המתחם תהיה זו פגיעה בקסטרו, שחנות הדגל שלה ממוקמת מעבר לכביש. רק במרץ השיקה קסטרו מחדש את חנות הדגל בהשקעה של 8 מיליון שקל, הרחיבה את רצפת המכירה מ-600 ל-1,000 מ"ר והפכה אותה למרכז האופנה של הרשת, שבו יוצגו קולקציות בלעדיות בנושאים מתחלפים.

עוד נודע כי בעלי הזיכיון של H&M בישראל, משפחת חורש, מנהלים מגעים לפתיחת חנות של הרשת בקניון קרית אונו. הנהלת הקניון נמצאת במגעים גם עם רשת גאפ, שאף היא בדרכה לישראל.

כפי שנחשף ב-TheMarker בתחילת השבוע, H&M תפתח סניפים בקניון עזריאלי בתל אביב ובקניון מלחה בירושלים - שניהם מקבוצת קניוני עזריאלי - באביב 2010. הרשת תפתח סניפים גם בארבעה קניונים של קבוצת קניוני ישראל - בגרנד קניון בחיפה, בקניון אבנת בפתח תקוה, בקניון השרון בנתניה ובקניון רחובות. גם גאפ מנהלת משא ומתן לפתיחת כמה סניפים בקניונים מקבוצת קניוני עזריאל ובקניוני ישראל.

ממשפחת חורש נמסר כי החברה אינה מעוניינת להגיב, וכי כשיהיה לה מה להודיע - תעשה כן. משה גולברי סירב להגיב לידיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • קסטרו
  • H&M

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully