וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבודה בחו"ל בכריסטמס

ענבל גפני

26.7.2009 / 17:50

עבודה בחו"ל בכריסטמס מאפשרת ליהנות מכל מה שיש לעבודה בחו"ל להציע: שהות במדינות בתקופה קסומה במיוחד, עבודה לצד צעירים ישראלים בגיל וכמובן הרבה מאוד כסף

חג המולד, המציין ע"פ המסורת הנוצרית את יום הולדתו של ישו, חל מדי שנה ב- 25 בדצמבר. זהו החג החשוב ביותר בלוח השנה הנוצרי, והוא ידוע בכמה מנהגים כמו קישוט עץ אשוח, מיסת חצות ומעל לכל – קניית מתנות אובססיבית. מדי שנה בסביבות נובמבר מתחילים הקניונים ברחבי העולם המערבי להתמלא באנשים המחפשים מתנות עבור בני משפחה, חברים, מעסיקים ואפילו חיות מחמד. הלחץ בקניונים הולך וגובר ומגיע לשיאו בחודש דצמבר, שבו אחוזי המכירות בחנויות מזנקים במאות אחוזים. לכן, עבודה בחו"ל בעונה זאת היא רווחית וכדאית מאוד. אין פלא אפוא שהכריסטמס הוא רגע השיא של כל מי שנמצא במסגרת עבודה בחו"ל.

עבודה בעגלות היא התחום המוביל עבור ישראלים המגיעים לעבודה בחו"ל, והיא כוללת מכירת מוצרים הנמצאים על עגלות בקניונים, באמצעות פניה לעוברים ולשבים. אם במשך השנה המשכורת הממוצעת עומדת על 3,000-4,000$ לחודש, עבודה בחו"ל בכריסטמס תניב סכום כמעט כפול. העליה החדה נובעת מכך כי המוצרים הנמכרים בעגלות פונים לקהל יעד רחב, ויכולים לשמש מתנות לכל הגילים: מוצרי איפור, אביזרי אופנה וטיפוח שיער מתאימים לנשים ולנערות, אביזרי איי-פוד יהיו מתנה מצוינת לבני הנוער וצעצועים הם המתנה האולטימטיבית לטף.

טריק של מצליחנים

המחירים הסבירים, הזמינות הגבוהה והמיקום האטרקטיבי בלב מרכזי קניות הופכים את העגלות למקום קניה נוח, והמרוויחים העיקריים מכך הם כמובן העובדים. לא רק שבתקופת הכריסטמס קל יותר למשוך לקוחות לעגלה, גם היקף המכירות לכל לקוח עשוי לגדול בצורה משמעותית. מוכרים ממולחים יודעים כיצד לגרום ללקוח לקנות את כל המתנות שהוא זקוק להם בדוכן אחד, ובכך מגדילים את סכום המכירה. מרבית הקניינים נושאים עימם רשימת אנשים שיש לקנות עבורם מתנות, ואחד הטריקים הפופולריים בקרב המוכרים הוא לבקש מן האדם את הרשימה, להראות לו כיצד הם מתאימים מוצר לכל אחד ולמחוק את כל השמות מן הרשימה בזה אחר זה.

לצד היתרונות הכספיים הברורים של עבודה בחו"ל בתקופת הכריסטמס, חשוב לזכור כי מדובר בתקופה לחוצה למדי. שעות העבודה מתארכות, וכמות ההדגמות הנדרשת גדולה פי כמה מהרגיל. לפיכך, על מנת להפיק את המקסימום מתקופת הכריסטמס כדאי להגיע אליה משופשפים, לאחר שצברתם כמה חודשים קודמים של עבודה בנסיבות רגועות יותר. כמו בכל עונה, גם בכריסטמס יש חשיבות עצומה לתדמית ולאנרגיות שמשדר העובד: עובדים שימשיכו לחייך גם אחרי 10 שעות על הרגליים, יצליחו למכור גם בשעה ה- 11.

אם התחלתם את העבודה ברגל שמאל, הכריסטמס הוא הזדמנות נפלאה לתקן את המצב. עד שגם העובדים החלשים חייבים ליהנות מן הרווחים. כדאי לבחור בחברה מנוסה להעסקת עובדים בחו"ל, שכן ניסיון זה גם מבטיח הצלחה. תוכלו לבחור מבין חברות רבות באמצעות פרסומים המופיעים באינטרנט, כגון באתר Maka, הפורטל הגדול למציאת עבודה בחו"ל. האתר מציע גם שלל מדריכים וחוויות של עובדים שכבר היו שם, לצד הצעות מיוחדות לסטודנטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully