וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבק עובדי אל על וההנהלה: סיבוב נוסף

רוית הכט

27.7.2009 / 19:30

עובדי אל על פרסמו הודעה לפיה ההסתדרות תכריז מחר על סכסוך עבודה בחברה. ההנהלה מיהרה לפרסם הודעת תגובה: "לא שמענו על כלום". הרוחות בחברת התעופה הלאומית מתלהטות לקראת הקיץ

"בהמשך לפירסומים בכלי תקשורת שונים, לפיהם מתכוונת ההסתדרות להכריז על סכסוך עבודה באל על, לא התקבלה בהנהלת אל על עד כה כל בקשה לסכסוך עבודה", כך הודיעה החברה בתגובה על פרסומים לפיהם ההסתדרות תכריז על סכסוך עבודה באל על.

עוד כתבה ההנהלה בהודעת התגובה: "ההנהלה משוכנעת שוועד עובדי אל על מבין היטב שכל הכרזה על סכסוך עבודה, אין בה תכלית. עובדי אל על מבינים היטב את מצב התעופה בארץ ובעולם ויודעים כי עימות עם ההנהלה הוא לא הדרך לפתור את הבעיה. אנו משוכנעים שעובדי אל על ינהגו כפי שנהגו בעבר, באחריות ולא יפגעו בפעילות החברה ובנוסעיה".

ועד עובדי אל על מצוי במחלוקת מתמשכת עם ההנהלה על רקע מה שמגדירים העובדים כפגיעה בהם, בדמות מס על טיסות והעלאת תעריף הארוחות. לדברי העובדים, בעוד שמהם נדרשים צעדים מרחיקי לכת למען התייעלות החברה הנהלת החברה לא עושה דבר מבחינתה.

גורמים בהנהלה טענו בעבר, כי מאבק העובדים מנוהל על ידי גורמים שמעוניינים להבטיח את זכויותיהם המפליגות (עובדים בהסכם קיבוצי) על חשבון עובדים המועסקים בחוזים אישיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully