וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנקים סירבו להעמיד הלוואה לסטרלינג - אלרון ורפאל יזרימו לה 3.2 מיליון דולר

נתן שבע

31.7.2009 / 11:39

ההלוואה היא לשנה בריבית ליבור פלוס 4.25%; לדו"חות החברה הוצמדה גם ברבעון השני אזהרת "עסק חי"



המצב הקשה אליו נקלעה מוביל את ואר.די.סי רפאל - שהיא חברה בת של רפאל ואלרון תעשייה אלקטרונית, בעלי השליטה בחברה - להעניק לה הלוואה של 3.2 מיליון דולר.



ההלוואה תועבר בחמישה תשלומים חודשיים מחודש אוגוסט ועד סוף השנה והיא תינתן בריבית ליבור פלוס 4.25% לשנה, כאשר הפירעון יתבצע בתוך שנה מהתשלום הראשון (חודש אוגוסט 2010), או אם וכאשר תערוך החברה הנפקה לציבור.



אחת הסיבות למתן ההלוואה היא העובדה שהבנקים סירבו להלוות לחברה. החברה מציינת כי "נעשתה פנייה לבנקים בישראל בבקשה לקבלת הלוואה, אולם אלה אינם מעוניינים להעמיד הלוואה לחברה ובוודאי שלא הלוואה ללא קבלת ערבויות מבעלי מניות או בטוחות אחרות". עוד מציינת החברה כי החברה זקוקה למימון חיצוני על מנת להגדיל את יתרות המזומן העומדות לרשותה לצורך פעילותה השוטפת, לפחות עד שהחברה תייצר תזרים חיובי.



לדו"חותיה של סטרלינג, העוסקת בפיתוח ושיווק מערכות אנטנה לתקשורת לוויינים, הוצמדה גם ברבעון השני של 2008 אזהרת "עסק חי", לאחר גירעון בהון החוזר בסך של 13.8 מיליון שקל, וגירעון בהון העצמי בסך של 41 מיליון שקל. החברה הפסידה 19.1 מיליון שקל במחצית השנה הראשונה של השנהף כאשר בקופתה נותרו 2.8 מיליון שקל. החברה שרפה מזומנים מפעילות שוטפת בסך של 16 מיליון שקל במחצית השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully