וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: אל על תפעיל טיסות פנים ארציות לאילת

זוהר בלומנקרנץ

10.8.2009 / 7:06



>> רשות התעופה האזרחית (רת"א) תאפשר לאל על לבצע לראשונה טיסות פנים ארציות. ההודעה על כך נמסרה על ידי שר התחבורה ישראל כץ, בתום ביקור עבודה ראשון שערך בסוף השבוע ברשות שדות התעופה (רש"ת).עד כה סירבה רת"א לאשר לאל על לטוס לאילת.

"אי אפשר לחסום את חברת אל על לחלוטין; אין זה מתאים למדיניות התעופה הכוללת של ליברלזיציה", אמר כץ. "כמו שנותנים לחברות תעופה זרות להתחרות באל על, כך יש לאפשר ביצוע טיסות של אל על בקו לאילת". לדברי כץ, אישור הטיסות וקביעת היקפן כפופים לבדיקה שנערכת בימים אלה, וייעשו תוך הידברות עם חברות התעופה הישראליות ארקיע וישראייר, שטסות בקו.



כץ הודיע בנוסף כי יפעל להסדיר מחדש את החובה שחלה על עובדי המגזר הממשלתי לטוס עם חברות תעופה ישראליות בלבד. כץ אמר את הדברים בעקבות פגישתו בסוף השבוע עם נציגות עובדי אל על. כץ נפגש בנפרד עם הנהלת אל על ועם נציגות עובדי החברה. כיום יכולים עובדי המגזר הממשלתי הנוסעים בתפקיד לטוס בחברות תעופה זרות מישראל לחו"ל, כאשר בחירת חברת התעופה מתקבלת על סמך הצעת המחיר האטרקטיווית ביותר. בכוונת כץ לנסות לשכנע את חבריו לממשלה - ובמיוחד את שר האוצר, שמשרדו פעל לביטול חובת הטיסה עם חברות ישראליות - לתת עדיפות לחברות תעופה ישראליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully