וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת קשרי תעופה תרכוש 50% מפעילות חברת המטייל USA

מאת עירית רוזנבלום

10.8.2009 / 7:06

קשרי תעופה תקים חברה חדשה שתקלוט את פעילות המטייל. המנכ"ל יורם מוטעי: "העסקה תאפשר שילוב בין טיסות לשירותי הקרקע"



>> סיטונאית התיירות קשרי תעופה תרכוש 50% מפעילותה של חברת המטייל usa, הפועלת בצפון אמריקה, ומספקת שירותי קרקע וטיולים מאורגנים לתיירים ישראלים. העסקה תתבצע באמצעות הקמת חברה משותפת חדשה, אליה יועברו פעילותה ורכושה של חברת המטייל.

המטייל usa (שאינה קשורה לחנות לציוד טיולים, המטייל) היא אחת מסוכני הנסיעות הסיטוניים הישראליים הגדולים בצפון אמריקה. החברה נמצאת בבעלות אייל בר ויעקב סולן. קשרי תעופה תרכוש את חלקו של סולן, כאשר בר יחזיק ב-50% מהחברה המשותפת.



המטייל usa פונה לשוק הישראלי ונותנת שירותים לאלפי נוסעים בשנה. החברה פועלת באמצעות שלושה סניפים בצפון אמריקה - בניו יורק ובלוס אנג'לס בארה"ב ובוונקובר בקנדה - ומתמקדת בטיולים בני יום עד שבועיים. החברה גם מספקת שירותי קרקע כמו העברות משדה התעופה, הופעות בברודווי והפלגות מקומיות.



לדברי יורם מוטעי, מנכ"ל קשרי תעופה, הרחבת הפעילות היא חלק מאסטרטגיה של הרחבת סל המוצרים של החברה ויצירת סינרגיה בין פעילויותיה השונות. "לאחר העסקה תהנה קשרי תעופה ממשרד בעל ידע נרחב בניו יורק", אמר מוטעי. "העסקה גם תאפשר שילוב בין טיסות לשירותי הקרקע תוך הגדלת המחזורים והרווחיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully