וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצרים

TheMarker

10.8.2009 / 7:06



חשמל זורם בכפות ידיהם. >> לפני כשבועיים חתמה קבוצת פז על הסכם ייחודי חמש שנתי למכירת חשמל מתחנת הכוח הפרטית בבית הזיקוק באשדוד לחברת נומוניקס ישראל תמורת 300 מיליון שקל. את עסקת הענק ליוו עוה"ד אלי בורוכוב ולי שילה ממשרד בורוכוב, קורח ושות', אשר ייצגו את ניומוניקס ועוה"ד ג'ק סמית ויונתן פוטרמן ממשרד גורניצקי ושות' שייצגו את פז.

מוכרים את קניון ערים על הכיכר בכפר סבא. >> עוה"ד אירית יומטוב, בני גבריל ומורן סיתאלכל ממשרד שפיגלמן קורן ברק זמיר ושות' ייצגו את משפחת חבס בעסקה, בה נמכר הקניון לחברת איילות מקבוצת אמות, תמורת סכום של 143 מיליון שקל.



מלווים את מנהרות הכרמל >> עורכי הדין תמר פירון, קארן דלייני וראיק חורי ממשרד מ. פירון ושות', המלווים בשנים האחרונות את פרויקט מנהרות הכרמל מול המדינה והגופים המממנים, הוזמנו להשתתף בחגיגות סיום כריית המנהרות של כרמלטון, שותפות אשטרום סולל בונה, ו-ccecc. הפרוייקט צפוי להיפתח לתנועה עד תום שנת 2010.



אלביט משתלטת על bvr >> אלביט מערכות חתמה על הסכם לרכישת הנכסים והפעילות של חברת bvr מערכות שבשליטת אביב צידון, בתמורה ל-34 מיליון דולר. bvr מערכות עוסקת בפיתוח וייצור סימולטורים ומערכות לאימון, תחקור והדרכה לחילות האוויר, הים והיבשה. אלביט יוצגה ע"י עו"ד (רו"ח) אסתר קורן, ד"ר (עו"ד) שחר הדר ועו"ד יפעת שפטל ממשרד גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג ושות'. את bvr ייצגו עוה"ד אורלי ציוני ואודליה סידי ממשרד יגאל ארנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully