וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצמיחה של תפוז באינטרנט כיסתה על הירידה בתחום הסלולר; הרווח התפעולי הוכפל ל-1.4 מיליון שקל

נתן שבע

10.8.2009 / 10:58

הכנסות החברה עלו ב-12% ל-10.2 מיליון שקל; הרווח הנקי הסתכם במיליון שקל



נמשך השיפור בתוצאות לצד ההתייעלות שעוברת על החברה. הכנסותיה של פורטל תפוז, שבשליטת סאני של אילן בן דב, צמחו ברבעון השני ב-12% ל-10.2 מיליון שקל. גידול זה נרשם בעיקר בשל זינוק בהכנסות ממכירות לפרסום בתחום האינטרנט ולצד השחיקה בתוצאות החברה בתחום הסלולר. הרווח הנקי שלה צמח למיליון שקל לעומת רווח שולי של כ-100 אלף שקל ברבעון המקביל.



הכנסות החברה בתחום האינטרנט עלו ב-16%, לעומת הרבעון המקביל, ל-6.9 מיליון שקל. הגידול כיסה על ירידה של 11% בתחום התוכן הסלולרי ל-5.5 מיליון שקל לצד עדכון התעריפים ושינויים במודל ההתחשבנות שנעשו על ידי המפעילים הסלולרים. החברה כבר מסרה ברבעון הראשון של השנה כי הכנסותיה בתחום הסלולר לא יצמחו באותו קצב כבעבר.



הרווח התפעולי של החברה עלה בכמעט פי 2 ל-1.34 מיליון שקל. השיפור בתוצאות התפעוליות נבע גם כתוצאה מתהליך ההתייעלות שיישמה החברה בשרותיה במהלך הרבעונים האחרונים במסגרתם בוצע צמצום בכח האדם של החברה, אוחדו פעילויות שונות והועברה פעילות ה-blogtv, ושרוכזה תחת חברה בת נפרדת, חזרה אל החברה.



blogtv היא פלטפורמה המאפשרת לכל אדם בעל חיבור אינטרנט לשדר תוכנית אישית בשידור חי. לקראת סוף שנת 2008, עם התמשכות המשבר הפיננסי, והקושי לגייס השקעות למיזמים שונים החליטה החברה לצמצם ולבצע ארגון מחדש בפעילותה בתחום ה-blogtv בחו"ל מה שהקטין את קצב הוצאותיה על התחום. הכנסות החברה בתחום ה-blogtv בחו"ל הסתכמו ברבעון ב-300 אלף שקל אבל ייצרו הפסד תפעולי של מיליון שקל.



תפוז ייצרה מזומנים מפעילות שוטפת של 2 מיליון שקל במהלך הרבעון – דומה מאד לרמה ברבעון המקביל.





טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully