וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשידור חוזר: הפועלים הכריז על מינוי קינן למנכ"ל

רוית הכט

10.8.2009 / 19:36

לאחר שמינויו של ציון קינן כשל במרץ, ועדת האיתור בחרה בו למנכ"ל. היו"ר סרוסי: "תהליך בחירת המנכ"ל החדש נעשה בהתאם למתווה שסוכם בין בנק ישראל לבין בנק הפועלים"

דירקטוריון בנק הפועלים התכנס היום והחליט על מינויו של ציון קינן למנכ"ל הבנק. כך הודיע הערב (ב') הבנק. בהודעה כתב הבנק, כי "על מינויו הוחלט בהתאם להמלצת ועדת האיתור שמינה הדירקטוריון במטרה לאתר מנכ"ל חדש לבנק, במקומו של המנכ"ל הקודם, צבי זיו, שהתפטר בחודש מרץ השנה".

כזכור, לאחר התפטרות זיו במרץ, הודיע הבנק מיידית על מינוי קינן - צעד שהוביל למשבר ממושך ודרמטי בין דירקטוריון הבנק ובעלת השליטה בו, שרי אריסון, לבין המפקח על הבנקים, רוני חזקיהו ונגיד בנק ישראל, סטנלי פישר.

המפקח והנגיד טענו כי מינוי קינן התבצע ללא קיום הליך מסודר של ועדת איתור. כן ביקשו השניים לסיים את תפקידו של יו"ר דירקטוריון הבנק, דני דנקנר. המשבר בא לסיומו כאשר דנקנר הוחלף ביאיר סרוסי.

סרוסי, אמר בתום ישיבת הדירקטוריון בה אושר המינוי: "אני שמח על ההחלטה, המביאה לידי סיום תקופה של אי ודאות שהעיקה על הבנק. ועדת האיתור החליטה פה אחד להמליץ לדירקטוריון למנות את ציון קינן למנכ"ל, ודבר זה מדבר בעד עצמו".

"תהליך בחירת המנכ"ל החדש נעשה בהתאם למתווה שסוכם בין בנק ישראל לבין בנק הפועלים. בהתאם למתווה זה הוקמה ועדת איתור מקרב חברי הדירקטוריון, שהרכבה אושר על ידי בנק ישראל", אמר סרוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully