וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלופניקס עקפה את התחזיות למרות ירידה של 17% בהכנסות ל-19.1 מיליון דולר ברבעון השני

ניר צליק

11.8.2009 / 14:46

החברה רשמה הפסד תפעולי של 1.6 מ' ד' לעומת הפסד תפעולי של 165 א' ד' ברבעון המקביל



"ברבעון השני הצלחנו להשיג את המטרות הכלכליות והתפעוליות ולעמוד ביעדים להכנסות ולרווח למניה", אמר ירון צואלה, מנכ"ל בלופניקס. ואכן, החברה, המתמחה במודרניזציה של מערכות מחשוב, הצליחה לעקוף את התחזיות.



זאת, למרות המשך הירידה בהכנסות, כאשר ברבעון הנוכחי רשמה החברה ירידה חדה של 17% בהכנסות הרבעון השני ל-19.1 מיליון דולר, לעומת הכנסות של 23 מיליון דולר ברבעון המקביל. לעומת הרבעון הקודם, בו עמדו ההכנסות על 20.5 מיליון דולר, ירדו ההכנסות ב-6.8%.



למרות ירידה בהוצאות התפעול - מ-11.5 מיליון דולר ברבעון המקביל ל-10.1 מיליון דולר ברבעון הנוכחי - עלה ההפסד התפעולי של בלופניקס על רקע הירידה בהכנסות מ-165 אלף דולר ברבעון המקביל, ל-1.6 מיליון דולר ברבעון הנוכחי.



בשורה התחתונה רשמה החברה הפסד של 1.9 מיליון דולר או 9 סנט למניה, לעומת הפסד של 8.3 מיליון דולר או 39 סנט למניה ברבעון המקביל והפסד של 1.8 מיליון דולר או 9 סנט למניה ברבעון הקודם.



בניכוי הוצאות חד פעמיות, מחיקות נכסים בלתי מוחשיים והוצאות בגין אופציות רשמה החברה רווח של 1.2 מיליון דולר או 6 סנט למניה. זאת, לעומת רווח נקי של 2.9 מיליון דולר או 13 סנט למניה ברבעון המקביל ורווח נקי של 1.4 מיליון דולר או 7 סנט למניה ברבעון הקודם. אנליסטים צפו רווח של 5 סנט למניה, כך שהחברה עקפה את תחזיות השוק קלות בשורה התחתונה.



בנוגע להמשך השנה, אמר צואלה כי "על אף שהתנאים העסקיים ברבעון השני נותרו מאתגרים וקצב העסקות החדשות היה נמוך, אנו רואים סימנים ראשונים של שיפור בסביבה העסקית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully