וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניזרי והירשזון לא ייהנו מטלפון ועיתון לכל החיים; דרעי יקבל

מוטי בסוק

11.8.2009 / 16:45

ועדת הכספים קבעה היום כי נושאי משרה בכירים שהורשעו החל ב-22.8.07 בעבירה שיש עמה קלון, לא יהיו זכאים עוד לטלפון קווי ושני עיתונים חינם לכל חייהם על חשבון המדינה ■ הוועדה דחתה את הצעתו של ח"כ כהן מש"ס להרחיב את שלילת ההטבות גם משרים שנידונו למאסר בעבי



ועדת הכספים של הכנסת קבעה היום כי נושאי משרה בכירים, נשיא המדינה, שרים, סגני שרים ושופטים, בעבר ובהווה, שהורשעו החל ב-22.8.07 בעבירה שיש עמה קלון, לא יהיו זכאים עוד לטלפון קווי ושני עיתונים חינם לכל חייהם על חשבון המדינה.



החלטת ועדת הכספים מבטלת החלטה קודמת של הוועדה לבטל את הזכאות לטלפון ועיתונים רטרואקטיווית מקום המדינה לשרים, נשיאים ושופטים שהורשעו בעבירות שיש עמן קלון. נקבע כי ההחלטה תישאר תקפה רק לגבי מי שיורשעו בעבירות שיש עמן קלון החל מה-22.8.07. משמעות ההחלטה היא כי תוחזר הזכאות לטלפון חינם לכל החיים לשרים שהורשעו בעבירה שיש עמה קלון לפני ה-22.8.07, כמו השר לשעבר אריה דרעי.



החלטת ועדת הכספים תקפה לגבי שני שרים שהורשעו באחרונה בדין בעבירות שיש עמן קלון, אברהם הירשזון ושלמה בניזרי. היא עשויה לחול על הנשיא לשעבר, משה קצב, אם יורשע בעבירות שיש עמן קלון. ועדת הכספים דחתה את הצעתו של ח"כ אמנון כהן (ש"ס) להרחיב את שלילת ההטבות גם משרים שנידונו למאסר, אולם העבירה שלהן לא הוגדרה כקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully