וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק CIT דחה את פרסום הדו"ח הרבעוני; ייתכן כי ייאלץ להכריז על פשיטת רגל

רויטרס

11.8.2009 / 18:50

הפסדי הבנק ברבעון צפויים להגיע ל-1.5 מיליארד דולר



בנק cit, אחד הבנקים המסחריים הגדולים בארה"ב, הודיע כי יידחה את הגשת דו"ח הרבעון השני לרגולטורים וכי אם לא יוכל להגיע להסדר עם בעלי האג"ח, או ימצא דרכים אחרות להשיג מימון, הוא עשוי להגיש בקשה לפשיטת רגל.



ב-cit עדיין בוחנים נכסים ועסקים שהבנק עשוי למכור, ובוחנים את תיקוני הערך הקשורים שיש להכניסם לדו"ח הרבעוני, כך מסר הבנק בדו"ח שהוגש לרשות ני"ע.



cit, שנוסד לפני 101 שנה, כבר דחה את פרסום הדו"ח, שהיה אמור להתפרסם ב-23 ביולי. בחודש שעבר הודיע הבנק כי הוא עשוי לרשום הפסדים של יותר מ-1.5 מיליארד דולר ברבעון השני.



cit, שנקלע למשבר נזילות חמור, ניהל בחודשים האחרונים מגעים קדחתניים עם הרגולטורים וניסה לשכנע את משקיעיו ולקוחותיו לא למשוך את כספם מהבנק, על רקע חששות כי הבנק יקרוס בעקבות סירובה המסתמן של ה-fdic לערוב לאג"ח שלו. אם לא יקבל סיוע, עשוי cit להיקלע לחדלות פירעון עד חודש אפריל, אז יצטרך לפרוע חובות בסך 2.1 מיליארד דולר. עד סוף 2010 יידרש cit לפרוע אג"ח בסך 10 מיליארד דולר, ומזה שנה שהבנק לא הצליח למכור אג"ח.



cit, המספק הלוואות למיליון חברות קטנות ובינוניות בגודלן, במיוחד במגזר הקמעוני, קיבל בשנה שעברה סיוע בסך 2.3 מיליארד דולר מתוכנית הסיוע לנכסים בעיתיים (tarp). בשמונת הרבעונים האחרונים דיווח cit על הפסדים של יותר מ-3 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully