וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבינעם ברק, מנהל חטיבת התקשורת האלחוטית, עוזב את אלווריון

ניר צליק

11.8.2009 / 18:36

ככל הנראה, ברק עוזב על רקע ההבנה כי לא יחליף את צביקה פרידמן; במקומו ימונו שני מנהלים מהחברה



אבינעם ברק, מנהל חטיבת התקשורת האלחוטית, עוזב את אלווריון, ספקית פתרונות wimax ופס רחב אלחוטיים. ההערכות בשוק הן כי עזיבתו של אבינעם ברק קשורה בכך שהוא אינו צפוי להחליף את צביקה פרידמן, מנכ"ל החברה, שצפוי לעזוב בעוד מספר חודשים. לדברי צביקה פרידמן, נשיא ומנכ"ל אלווריון: "אנו גאים להמשיך את המסורת של אלווריון, ולקדם מנהלים צעירים".



על רקע עזיבתו, תבצע החברה שינוי ארגוני, הכולל חלוקה חדשה לאזורים בחטיבת הלקוחות, חיזוק של תחום ה-private access network בחברה ופיצול חטיבת התקשורת האלחוטית, אותה ניהל ברק, לשתי חטיבות, אותן ינהלו מנהלים שצמחו בחברה. החטיבות החדשות יהיו חטיבת מחקר ופיתוח וחטיבת מוצרי תקשורת אלחוטית, כאשר עופר קרף ינהל את חטיבת המוצרים ושי בן טובים ינהל את חטיבת המחקר והפיתוח.



לפני כשבועיים, עם פרסום דו"חות הרבעון השני, הודיע פרידמן על כוונתו לעזוב את אלווריון. בחודשים האחרונים נפוצו שמועות כי פרידמן היה מועמד להחליף את חיים שני בתפקיד מנכ"ל נייס, אולם באחרונה נבחר זאבי ברגמן, מנכ"ל קומברס לשעבר, לנהל את החברה.



פרידמן, בן 49, הגיע לאלווריון בשנת 2001 אחרי שהחברה מוזגה עם פלאוור, שם שימש כנשיא ומנהל תפעול במשך כשנתיים, והפך למנהל התפעול ולנשיא אלווריון. לפני תפקידו בפלאוור, שימש פרידמן כסגן נשיא באי.סי.איי. בשנת 2005 הפך פרידמן למנכ"ל ונשיא אלווריון אחרי שהחליף את צבי סלונימסקי, ששימש בתפקיד המנכ"ל קודם לכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully