וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הביומד ניטי סורג'יקל גייסה כ-18.5 מיליון דולר

פז וייסמן

11.8.2009 / 21:10

את הגיוס הובילה קרן הון סיכון פורביון ההולנדית



חברת ניטי סורג'יקל (niti surgical solutions) גייסה כ-18.5 מיליון דולר ממשקיעה הקיימים, כאשר את הגיוס הובילה קרן הון סיכון פורביון (forbion). בין משקיעה של החברה נמנות קרנות הון הסיכון קראוס, ihvc ויטה לייף, אוורגרין, מילניום ואליס ונצ'רס. כמו כן החברה הינה בוגרת חממת מיט"ג, שהינה חלק מקבוצת קפיטל פוינט. פורביון היא קרן הון סיכון הולנדית, אשר הוקמה בשנת 2000 ואשר מתמחה בהשקעות בתחום מדעי החיים, ומנהלת כ-200 מיליון יורו.



ניטי סורג'יקל פיתחה טכנולוגיה אשר מאפשרת לחבר יחדיו שתי רקמות בריאות של מעי, לאחר ניתוח להסרת רקמת מעי פגומה. ניטי פיתחה מכשיר, הדומה במובן מסוים לפלסטר, אשר מצמיד את שתי הרקמות הבריאות יחד. לאחר שהרקמות הוצמדו, נוצרת סביבן רקמה בריאה חדשה המחברת ביניהן. המוצר של ניטי מחליף את האטבים (staples) המשמשים כיום לחיבור הרקמות.



היתרון בשימוש בטכנולוגיה של ניטי הינה הבטיחות הטובה יותר שיש למוצר, שכן לעיתים קורה כי האטבים אינם מצליחים לאטום את שתי הרקמות לידי רקמה אחת וכך נוצרת "נזילה". כמו כן המוצר של ניטי איננו נשאר בגוף המטופל לצמיתות, כמו האטבים, אלא יוצא מהגוף בדרך הטבעית.



גורם המקורב לחברה מסביר כי השוק אליו פונה ניטי, שוק האטבים לניתוחי מעי, הינו שוק של 500 מיליון דולר בשנה, אשר נשלט בידי ג'ונסון אנד ג'ונסון וחברת קורבידיאון. כיום לניטי כבר יש אישורי מכירה הן בארה"ב והן באירופה אשר התקבלו בחודש אוקטובר האחרון, ומאז היא ביצעה כ-1800 ניתוחים.



כמו כן חשוב לציין כי מנכ"ל ונשיא החברה הוא איתי יצחקי, מי שהיה המנכ"ל של חברת קולבר (colbar), אשר נמכרה בשנת 2006 לענקית התרופות והמכשור הרפואי ג'ונסון אנד ג'ונסון תמורת 159 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully