וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלל פיננסים על פרטנר: אין חדשות מהותיות בדו"ח, יש הרבה מחוצה לו; בן דב יוביל לשינוי במבנה ההון

TheMarker

12.8.2009 / 14:31

בכלל מעלים המלצתם מתשואת חסר במחיר 69 שקל לתשואת שוק במחיר 72 שקל על שינוי חיובי שצפוי במבנה ההון



גם לאחר שיחת הועידה והכנס הדו"ח נשאר "משעמם". הרווח התפעולי הפתיע כביכול לטובה אבל התזרים היה מתחת לציפיות שלנו ופרטנר מתומחרת במכפיל של 13 על התזרים.



החדשות הגדולות מצויות מחוץ לדו"חות עצמם בדמות בעל השליטה החדש - אילן בן דב, שזכה במחיר שלא מעורר השראה גדולה במיוחד (67 שקל), אבל מינוף החברה שצפוי עתה תורם במעט לשווי הכולל של החברה.



פרטנר פרסמה דו"ח סולידי לרבעון השני עם ירידה של 0.7% בלבד בהכנסות משירות וגיוס של 41 אלף מנויים חדשים. אבל הוצאות ה-isp, הון חוזר והירידה בנדידה תרמו לתזרים חופשי חלש יחסית של 233 מיליון שקל ברבעון.



בכלל פיננסים מעריכים כי שינוי מבנה ההון על ידי בעלי השליטה החדשים הוא חיובי לחברה ומעלים את המלצתם לתשואת שוק במחיר של 72 שקל.



בעל בית חדש - אילן בן דב זכה בגרעין השליטה במחיר שמשקף 67 שקל למניה, זהה למחיר בשוק וללא פרמיית שליטה. בניגוד לאלוביץ', בן דב לא צפוי לשנות את כיוון הפעילות של פרטנר עם דגש גדול יותר על דיבידנדים. הפסד של אלוביץ' מכיל בתוכו גם את התגברות הסיכוי שנראה אותו בדמות שחקן רביעי בתחום (סמייל+מירס).



התזרים - עם תזרים חופשי בסך 443 מיליון שקל במהלך המחצית הראשונה (ירידה מול התקופה המקבילה), וצפי של 934 מיליון שקל לאורך 2009, פרטנר נסחרת במכפיל ev/fcf של 13 על שנת 2009.



2010 צפויה להציג תזרים טוב יותר (מכפיל 11.8) אבל היא חשופה לפגיעות מכיוון סבסוד האייפון וכאמור, תחרות גדולה יותר.



דיווידנד - פרטנר תחלק 1.49 שקל למנייה. פרטנר חוזרת על מדיניות הדיווידנד שלה ותחלק 80% מהרווח הנקי. סביר להניח שהחלטה בדבר חלוקת שיעורים גבוהים יותר מהרווח כדיווידנד תהיה אחד הצעדים הראשונים של בעל השליטה החדש. במדיניות הנוכחית השיעור הנוכחי משקף תשואת דיבידנד שנתית של 7.6%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully