וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטרקיור מזנקת ב-20.54% ואיתמר מדיקל מזנקת ב-38.5% בעקבות פרסומים חיוביים

פז וייסמן

12.8.2009 / 16:38

איתמר מדיקל הודיעה היום כי קיבלה אישור שיווק מממשלת דרום קוריאה למכור את מכשיר ה-EndoPAT



חברות המכשור הרפואי אינטרקיור ואיתמר מדיקל מזנקות היום בשיעורים של 20.54% ו-38.55% בהתאמה במסחר בבורסה, בעקבות הודעות חיוביות של החברות. מחזורי המסחר במניות היו חריגים, כ-35 אלף שקל, כאשר הממוצע היומי הינו כ-2,000 שקל, למניית אינטרקיור ו-758 אלף שקל, כאשר הממוצע הינו 32 אלף שקל למניית איתמר מדיקל.



איתמר מדיקל הודיעה היום כי קיבלה אישור kfda, אישור שיווק מממשלת דרום קוריאה, למכור את מכשיר ה-endopat. אישור זה מצטרף לאישורי מנהל המזון והתרופות האמריקאי (fda) ואישור האיחוד האירופי (ce) למכור את המכשיר.



איתמר מדיקל פיתחה מכשיר מאפשר לבצע מעקב אחרי סיגנל ה-pat. האות מודד את השינוי בנפח הפעימה של העורקים ההיקפיים, וכן מדדים שונים בפעילות העורקים, שמשקפים את השינוי בתפקוד שכבת האנדותל. בעיות בשכבה זו של תאים, אשר מצפים את דפנות כלי הדם הם הסימן הראשון לשלב התחלתי של מחלת טרשת העורקים. היישום השני של מעקב אחר אותות pat הוא בהפרעות שינה, הנגרמים בעקבות אי סדרים בנשימה.



חברת אינטרקיור הודיעה היום על חוזה הפצה של מכשיר לטיפול לא תרופתי לטיפול בלחץ דם ברשת בתי המרקחת הבריטית boots. החוזה נחתם לאחר הצלחתו של פיילוט בו נמכר המכשיר ב-100 סניפים של הרשת. כעת המכשיר יופץ בכל 600 הסניפים של הרשת החל מחודש נובמבר.



אינטרקיור חדרה לבתי המרקחת בבריטניה בשנת 2008, הגיעה לתפוצה רחבה בכ-1,400 בתי המרקחת של רשת lloyds pharmacy, והמשיכה להרחיב את חדירתה על ידי הפצת מכשיר ה- resperate בבתי מרקחת עצמאים באמצעות שלושה סיטונאים mashco, m&n ו-colorama. כך החברה תגיע לתפוצה של יותר מ-2,000 בתי מרקחת בבריטניה.



מכשיר ה-resperate, אשר אושר ע"י ה-fda למכירה ללא מרשם רופא, הוא המכשיר הרפואי המשמש להורדת לחץ דם באמצעות טיפול בקצב הנשימה. המכשיר משתמש בנטייה הטבעית של הגוף לחקות קצבים חיצוניים והוא מנחה את המשתמש בצורה אינטראקטיווית להפחית את קצב הנשימה ל"טווח טיפולי" של פחות מעשר נשימות לדקה. תרגול הנשימה בעזרת מכשיר ה-resperate מרפה את השרירים המכווצים מסביב לכלי הדם הקטנים ובכך הוא מאפשר לדם לזרום בקלות רבה יותר תוך הורדה משמעותית וקבועה של לחץ הדם תוך שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully