וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג S&P מעלות לאי.בי.אי - תחזית שלילית

נדב עבודי

13.8.2009 / 13:04

ב-11 באוגוסט 2009 אשררה Standard & Poor’s Maalot את דירוג אגרות החוב של אי.בי.אי בית השקעות בע"מ על "ilA", תחזית הדירוג הינה שלילית



גידול בהיקף הנכסים המנוהלים והקטנת פרופיל הסיכון של תיק ההשקעות העצמיות משפיעים, להערכת s&p מעלות, לחיוב על חוסנה הפיננסי של החברה.



מאידך, תחרות גוברת ושינוי טעמי הציבור, המושפעים מהתנודתיות בשווקים, הובילו לשחיקת המרווח התפעולי של החברה.



ב-s&p מעלות מאשררים את דירוג אגרות החוב של אי.בי.אי בית השקעות בע"מ על "ila".



תחזית הדירוג השלילית משקפת את החשש מהשפעות שליליות של המשך ההתעצמות בתחרות בענף בתי ההשקעות והתנודתיות הגבוהה בשווקים, על הביצועים התפעוליים של החברה בטווח הקרוב.



"הקטנת פרופיל הסיכון של תיק ההשקעות העצמאיות של החברה במהלך 2009 מצמצם את חשיפתו להמשך תנודתיות גבוהה בשוק ההון בטווח הקרוב. צמצום זה מקטין את הסיכון שבשחיקת בסיס ההון של החברה", מוסרים האנליסטים ישראל ריינהרץ ומיכל גור כגן מ-s&p מעלות.



שינוי תחזית הדירוג ליציבה עשויה להתרחש עם התייצבות התנודתיות בתוצעות החברה ובמרווחי הפעילות שלה במגזרים השונים. פעולת דירוג שלילית עשויה להתרחש אם תחול שחיקה בביצועים התפעוליים של החברה אשר יובילו לשחיקה בבסיס ההון שלה.



זאת בעקבות המשך שחיקה במרווחים התפעוליים, קיטון בנכסים המנוהלים, עלייה בפרופיל הסיכון של תיק ההשקעות העצמאיות או גידול משמעותי ברמות המינוף הפיננסי.



פעולת דירוג חיובית עשויה להתרחש באם יחול שיפור במרווח לאורך זמן, זאת עם שמירה על פרופיל סיכון נמוך של תיק ההשקעות העצמיות ושמירה על רמת מינוף נמוכה, מסכמים האנליסטים של s&p מעלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully